פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מוצר במשך 4 חודשים וזלזול בלקוח! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 8.8.08 מסרתי נגן DVD תוצרת מרנץ דגם: MX3500 לתחנת השירות בנתניה בשם בר-מנחם עקב התקלה הנ"ל:
בעת צפייה בסרטים בפורמט DIVX קיימת לעיתים תופעת אי סינכרון בין הקול לתמונה, תופעה זו מתרחשת במגוון רחב של דיסקים, לעיתים כן ולעיתים לא, ובאותם דיסקים מעולם לא נצפתה בעיה בנגנים אחרים - ראיה לכך שקיימת בעיה במכשיר עצמו.
לאחר מס' שבועות קיבלתי טלפון מטכנאי בשם שי שאמר שהוא לא רואה את הבעיה הזו, סוכם שאמסור 2 דיסקים לדוגמא בבעיה, במהלך חודש ספטמבר התקשרו אלי ממעבדת ניופאן שוב להפתעתי הם עדיין לא גילו את הבעיה, סוכם שטכנאי בכיר יבדוק את הנושא וייצור איתי קשר בסיום הבדיקה, לתדהמתי קיבלתי לאחר מס' ימים SMS שהמכשיר ממתין לי בתחנת השירות בנתניה ללקיחה לאחר בדיקה!
מבירור עם בחורה משירות הלקוחות של ניופאן בשם אהובית סוכמו הדברים הבאים:
המכשיר ישוב לבדיקה חוזרת במעבדה.
יוספו לי 3 חודשי אחריות נוספים.
שליח יחזיר לי את המוצר בסיום הבדיקה לביתי.
הטכנאי שיבדוק את המוצר ידווח לי על ממצאי הבדיקה.
שמח ומרוצה (עד כמה שאפשר אחרי חודשיים של טרטורים) ציפיתי שכעת יעלו על הבעיה...
במהלך חודש נובמבר הגיע הטלפון המיוחל מטכנאי ניופאן שהודיע לי שהוא שם לב לבעיה (שלב זיהוי הבעיה עבר, לאחר שכבר נבדק בעבר במעבדה ואף אחד לא שם לב לבעיה) ושהבעיה היא בפורמט הצריבה או בצריבה בעייתית, מכיוון שאני מבין קצת בתחום הקשתי על הטכנאי ושאלתי אותו - אם זו בעיית צריבה היא בטח נצפית בעוד נגנים אחרים, ואם כך באיזה נק' בסדר התקלה התרחשה?? - הטכנאי נדחק לפינה ולא ידע מה לענות, רק שהסרט רץ במעבדה לאורכו והם גילו את אותו בעיה גם בנגנים אחרים עם אותו דיסק.
ניתן גם לשלול את הבעיה של פורמט לא מתאים כי כמו שאמרתי - מגוון רחב מאוד של סרטים עם פורמטי DIVX שונים הורצו על הנגן ובכולם התרחשה התופעה בנקודות שונות בסרט.
שיחתי עם הטכנאי הסתיימה בייאוש רב וובבקשה לקבל את המוצר בחזרה, בשלב זה חיכיתי לSMS או לשיחה שתתאם איתי מתי שליח יגיע לביתי למסור לי את הנגן (שעדיין לא תקין!) אך שיחה זו לא הגיעה, בתחילת דצמבר (4 חודשים לאחר מסירת הנגן לתיקון) התקשרתי לשירות הלקוחות של ניופאן ונמסר לי שהמוצר הועבר לתחנת השירות בנתניה...
עובדה זו ייאשה אותי לגמריי משירות הלקוחות של ניופאן, מילה זו לא מילה, וטכנאי זה לא טכנאי!
לא ייתכן שאקנה ממיטב כספי נגן של חברה מהמובילות בשוק, ושאצטרך לשכנע את הטכנאי של היבואן שבאמת קיימת בעיה במכשיר!
מסקנות:
4 חודשים לא היה בביתי הנגן שרכשתי ממטיב כספי וכשהוחזר אלי הוא עדיין לא תקין.
כספי, עלבון, שקרים של נציגי השירות סוג הנזק :
החלפת מוצר בחדש!! אין צורך בהתנצלויות, ובהסברים כי הבנתי כבר עם מי יש לי עסק ולמדתי שלהבא לא לקנות מוצרים שחברת ניופאן מייבאת לארץ. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה