פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
LCD דגם טושיבה איכות ירודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להבנת תלונתי קיראו מכתב שנשלח לניופאן
המכתב נשלח בהמלצת אודלייה מנהלת שרות לקוחות לאחר אין ספור פעמים שהתלוננתי בפניהם.
בסוף המכתב אציין את תגובתם.
להלן מכתב שנשלח לניופאן .

לכבוד ניופאן
עבור הנהלת החברה 02/12/08
מאת מורדוך אדי

הנדון : מסך LCD דגם טושיבה 42 פגום/איכות ירודה.

בתאריך 23/04/08 רכשתי את המכשיר בסכום 6,800 ₪ מחברת ניופאן.
ולא מהיבואן המקביל שלכם י, שלום שאצלו המכשיר זול בהרבה ,
בגלל השרות של ניופאן אני מעדיף בכלל לרכוש מוצרים רק מכם ,
וביתי מלא מתוצרתכם ,

זמני אספקה : את המסך קיבלתי רק לאחר 10 ימים .

הבעיה מיד שקיבלתי את המסך הופיעו 2 פיקסלים שרופים .
הודעתי לנציג (שם הנציג :ארואסטי ) שממנו רכשתי את המוצר שיש לי פיקסלים שרופים ואני לא רואה טוב תמונה מפוקסל ותמונה מרוחה.
ארואסטי אמר לי שאין מה לעשות עד 4 פיקסלים אנו לא מטפלים בכך ,והפנה אותי לשרות לקוחות בכדי לקבל שרות כיוונים.
מכיוון שנסעתי לחו"ל לחודש ימים פניתי לתאם איתכם רק לאחר מכן ,
אומנם הגיעה אליי טכנאי ומכר לי קבל S VIDEO בכדיי שהוחל לראות טוב יותר ,
יותר טוב לא ראיתי כמובן , הטכנאי אמר זה המקסימום תפנה ל-YES לנסות להחליף ממיר , פניתי ל-YES והתקינו לי ממיר של יס מקס , הם עשו את הטוב ביותר והפנו אותי חזרה אליכם.
פניתי אליכם שוב עם בעיה נוספת שבעת הדלקת המסך אין תמונה אך יש קול ,
הגיע אליי טכנאי והציע 2 אופציות
1- לקחת את המסך לשבוע ימים תיקון '
2- לבדוק עם זה קורה לי גם כשאני צופה ב- DVD ואז לפנות שוב אליכם
הסכמתי לאופציה השנייה והכן הבעיה ממשיכה.
פניתי שוב ודיברתי עם אודליה פעם שנייה במשך 7 חודשים על בעיות אלו ואחרות.

או שאני בעל חוסר מזל במוצר זה או שכל הסדרה של המסך הנ"ל פגומה.
יש לי מסך נוסף של חברת LG שלאחר חודש נשרף לי פיקסל הם באו והחליפו לי את המסך ללא שום ויכוחים או האשמות או חיוב נוסף.
כולי תיקווה שתפתרו אותי מצרה זו .

נא חיזרו אליי עם פתרון

תודה: מורדוך אדי
כוכב השחר 4 אשדוד
052-2509108

נשלח לפקס 03-9435519

תשובתם :
אין אנו יכולים לעשות מהומה כעת מכיוון שאנו צריכם לקבל מכשיר שמכייל את הטלוויזיה ויפתור לי את הצרות.
אגב הם אינם מכחישים שלסדרה הנ"ל יש פגם .
דרשתי מהם להחליף לי את LCD בחדש והם מסרבים ,במקום זאת הם עונים אנו נרחיב לך ב-6 חודשים את האחריות .
האם חברה שמתיימרת להיות מובילת דגל בשירות לקוחות ואף מציינת זאת בכול קנייה נוהגת כך בלקוחותיה? .

כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר במוצר חדש ותקין. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה