פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למעלה מחודש המתנה לחלפים למדיח!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש הוזמן טכנאי (חברת גל-אור) לתיקון בעייה במסילות מגירה עליונה של המדיח. לטכנאי לא היו חלפים והבטיח להזמינם בתהליך שיארך לדבריו כשבוע. למעלה מחודש אנו רודפים אחרי גלאור ובכל פעם נאמר לנו "ממתינים לחלפים". דרישתנו לשוחח עם מנהל נענו תמיד - "כרגע אין מנהל". כל ההבטחות שמנהל יחזור אלינו, מיותר לציין, לא התממשו.
מדובר במכשיר בן שנה, שעדיין משווק (לא דגם ישן עם בעיית חלפים).
הסיבה שבחרנו במכשיר מבית ניופאן הייתה בעיקר נושא השירות - בפועל קורה ההפך הגמור. בקיצור - א כ ז ב ה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה.
מדיח הכלים שברשות הלקוחה, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
עם קבלת פנייתה של הלקוחה, פעלנו לתיקון המוצר, והסלסלה העליונה ומסילות מדיח הכלים הוחלפו על ידי טכנאי שלנו ביום 24/2/09. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה