טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו. התנור שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע , גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. ברצוני לציין, שעם רכישת התנור מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
|
תגובה: |
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להעניק לו 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. |
פתרון: |
|
|