פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור באחריות מתעלמים מתיקון התנור באחריות נושא התלונה:
טמיר אפי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תנור indesit
טכנאי קבע שעשן שיוצא מצד הדלת נובע מדלת לא תקינה ויש צורך להחליפה.
כמו כן יש להחליף את פנל החזית הלבן עקב כתם חום הנובע מיציאת העשן .
מאז 25-01-2009 הים שהטכנאי היה אצלי ,ועד היום בניופאן חוץ מלשקר לי
פעם אחר פעם שהחלקים יגיעו ביום ה' לחיפה לחברה שנותנת שרות והם יטפלו בי
כך שבוע אחר שבוע פעמיים לא נעשה כלום ואף לא טרכו לענות למכתב רשום .
עד היום 20-02-2009 .
מחוסר תיקון וכתם שנוצר בפנל החזית .נדרש לקחת את התנור להחזיר את כספי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו. התנור שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. כידוע , גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. ברצוני לציין, שעם רכישת התנור מבית ניופאן, הענקנו ללקוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח לו הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן שמחנו להעניק לו 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה