פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך פלאזמה האייר 42" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי טלויזיה פלזמה 42 אינטשמתוצרת האייר
בזמן צפיה בטלויזיה הבחננו בריצודים ופסים על המסך
הוזמן טכנאי מניופאן בדק ולא אבחן בבעיה , מפני שלא תמיד הופיעו הפרעות
לכן הוחלט שיגיע טכנאי מעבדה בשם שמוליק
שמוליק הנחמד החליט שהוא לוקח את הטלויזיה למעבדה ויבדוק אותה שם בזמן
צפיה ממושך
קיבלנו בינתיים מכשיר חלופי דגם האייר ברמה אחת פחות ממה שלקחו
על המסך החלופי היו 2 כתמים
לאחר בדיקה במעבדה התבשרנו שהמסך לא תקין ויחליפו אותו באחר
עברו מעל 6 חדשים ואף אחד לא טרח להתקשר או להודיע מתי תתבצע
ההחלפה של המסך, בינתיים כל הזמן הנ"ל אנו צופים בטלויזיה חלופית עם כתמים
ורמת צפיה נמוכה.
לאחר תקופה ממושכת זו התקשרתי לחברת ניופאן דיברתי עם נטלי בלילטי מנהלת תחום מסכים והיא טענה שאינה יודעת למה לא חזרו אליי
המסך שבמעבדה הושבט .והיא תחליף לי את המסך למסך מתצוגה כי אין להם
בחברה מסכים כמו שלי , לאחר ויכוכים ממושכים השתכנעתי לקבל מסך מתצוגה
שלחתי מכתב להנהלת ניופאן וקיבלתי תשובה מגברת טלי און מנהלת קשרי לקוחות.שהיא מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לי כתוצאה מהשתלשלות
האירועים,נשמח להחליף את הפנל בפנל חדש
לפני שבועיים קבלתי טלפון ותאום החלפה אכן הגיע בחור מניופאן שלקח את
המסך הישן החלופי והשאיר אותי ללא טלויזיה עד שתגיע הטלוזיה החדשה
לאחר יומיים הגיע הטלויזיה החדשה עם מתקין בשם יגאל התקנו את הכלה ביחד
על הקיר רק פשוט הדגם שהגיע לא התאים לשלט הישן של הטלויזיה החלופית
יגאל אמר שהוא ישלח משהו עם שלט שמתאים לטלויזיה
ואכן תוך שעתיים קבלתי טלפון הבחור הגיע עם שלט אבל ראו פלא הטלויזיה
לא נדלקת וסריטות ושפשופים בפינה הימנית העליונה ובפינה השמאלית התחתונה
שוב התקשרתי ,למחרת שלחו את יגאל שבא ואסף את הטלויזיה ה"חדשה"
ראה ורשם את הליקויים ,אך לא השאיר טלויזיה חלופית
התקשרתי שוב לחברה והם טענו שרק ביום חמישי אני אקבל טלוזיה חלופית
בינתיים נשארתי עוד שבוע ימים בלי טלויזיה
התקשרתי והשארתי 8 הודעות שנטלי או משהוא מעליה יחזור אליי
אף אחד לא חזר אליי עד היום ,בינתיים יגאל שוב הגיע הביא טלויזיה חלופית 32"
כל פעם שטכנאי מגיע אני צריך לשריין שעתיים או שלש לעזוב הכל ולחכות
במקרה שלי היו טכנאים יותר מ10 פעמים
אני דורש החלפת המוצר בחדש כמו שקניתי.אני לא שלמתי על מוצר מתצוגה
ולא שלמתי באגוזים שלמתי בכספי עמל כפיים על מוצר חדשששששששששש
העתק יועבר למנכ"ל ניופאן על כל עוגמת הנפש שעברתי ועדיין עובר
תודה ושבוע טוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה בחדשה ו שלוש שנות אחריות מלאה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתי הטלפונית עם הלקוח מיום 4/3/09, סוכם כי המוצר יושב לרשותו ביום 5/3/09, לאחר שנבדק על ידי המנהל הטכני במעבדתנו המרכזית, ופועל באופן תקין לחלוטין. תגובה:
בשיחתי הטלפונית עם הלקוח מיום 4/3/09, סוכם כי המוצר יושב לרשותו ביום 5/3/09, לאחר שנבדק על ידי המנהל הטכני במעבדתנו המרכזית, ופועל באופן תקין לחלוטין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה