פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות של שירות הלקוחות ניופאן ותשובה לא לשביעות רצון הלקוח נושא התלונה:
חגאג אורלי/חן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה מהעבודה מצלמה דיגיטלית של האייר 8 פיקסל לא הייתה תקינה שלחתי אותה לתיקון ,לאחר זמן מטורף של שלושה חודשים אמרו לי שלא ניתן לתקן אותה ואני מקבלת מצלמה חדשה מדגם מתקדם יותר 9 פיקסל, אכן ניגשתי לתחנת שירות וקיבלתי מצלמה חדשה ,ואילו זאת הייתה באיכות גרועה, איכות תמונה ירודה מצלמה מאוד מסובכת לתפעול מבחינה טכנית אין הוראות בעברית כי המצלמה חדשה גם לאחר שדיברתי עם נציג טכני לא עזר כלום המצלמה לא איכותית,יצרתי קשר שוב הפעם עם שירות לקוחות
ביקשתי בחזרה את אותו הדגם ששלחתי לתיקון אמרו לי שאזל במלאי ושאני אסתפק בזו , ביקשתי לגשת לחנות ניופאן לקחת מצלמה אחרת באותו שווי אבל אמרו לי שלא ניתן לעשות את זה
שירות לקוחות גרוע ביותר המנהלת דיברה בצורה מגעילה וחסרת סובלנות
בסה"כ אני רוצה את אותו דגם שהחזרתי ונתקלתי פשוט באטימות
לא מספיק שחיכיתי יותר משלושה חודשים , גם עכשיו אני לא נהנית מהמצלמה

(על האיחור של שלושה חודשים שלחו לי פיצוי עלוב של ארוחת בוקר, ולא מיוזמתם)
וגם נזק כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את הדגם של המצלמה שהחזרתי או לתת לי מצלמה אחרת באותו שווי מחיר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו. תגובה:
על אף שהמוצר שברשותו, מתקדם ואיכותי יותר מהמוצר המקורי שקיבל, ולאור אי שביעות רצונות מהמצלמה, שמחנו לאשר בפניו החזרה של המצלמה למלאי חברתנו, והמשך טיפול מול הועד של מקום עבודתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה