פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מיקסר קיצנאייד דגם150 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
קיים ברשותי מיקסר חדש (כשנה) באחריות.
לפני כחודשיים המיקסר היה בתיקון במעבדת רם להחלפת גלגל שניים.
המיקסר היה בתיקון כ 4 שבועות ולאחר שיחות רבות וטענה שאין בנמצא גלגל שניים תוקן המיקסר לטענתם. בנסיון להשתמש שוב במקסר המקסר לא עבד ובהחזרת המוצר לפני כשבועים למעבדה עודכנתי שחלק אחר יתקלקל ויש להחליפו,, לאחר כ מספר ימים קבלתי את המקסר לאחר תיקון כביכול והמיקסר נכון להיום עדיין לא עובד.
שאלותיי:
האם קניתי את המקסר הנחשב למיקסר הטוב ביותר שאם במהלך השנה הראשונה נמצא בתיקוני מעל חודש ימים?
האם המעבדה "שרות רם" אליה אני פונה יודעת לתקון את המיקסר?
האם יש לכם רצון לטרטר אותי שכל שבועים אני מעביר את המיקסר לתיקון?

אבקש לקבל את טיפולכם בהקדם כך שהמקסר יתוקן אחד ולתמיד ולא יבלה את זמנו במעבדות ניופאן
בזבוז זמן, אי נוחות, והוצאה כספית מיותר סוג הנזק :
תיקון המיקסר או החלפתו במקסר שעובד כמו שמפורסם. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו. המיקסר שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת המיקסר מבית ניופאן, הענקנו לקלוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 27/4/09, סוכם כי יגיע, יחד עם המוצר, לבדיקה מקיפה ויסודית לבדיקת המוצר במרכז השירות שלנו, שתיערך במקום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה