טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו. המיקסר שברשותו, הנו מוצר איכותי ומוביל. גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
ברצוני לציין, שעם רכישת המיקסר מבית ניופאן, הענקנו לקלוח אחריות רחבה, בכדי להבטיח הנאה ושקט נפשי לאורך שנים.
|
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 27/4/09, סוכם כי יגיע, יחד עם המוצר, לבדיקה מקיפה ויסודית לבדיקת המוצר במרכז השירות שלנו, שתיערך במקום. |
פתרון: |
|
|