פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מוצר שנרכש באינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.11.05 רכשתי טלויזיה טושיבה מאתר אולסייל, היום התקשרתי לחברת ניופאן על מנת לברר צפי אספקה שם להפתעתי נאמר לי כי אין במלאי ולא יוכלו לספק לי את המוצר.ישנן מספר שאלות העולות בנושא:
1. איך ייתכן כי מוצר אשר עדיין נמכר באינטרנט לא נמצא במלאי החברה?
2. האם יש פה הטעיית הלקוח?
3. האם מחיר הזכייה לא תואם לרצונות החברה ועל כן הם יוצרים בעיית אספקה (הוצע לי לקבל מכשיר מתצוגה, שרוט באותו מחיר).
בנוסף ברצוני לציין כי זמן ההמתנה בשרות הלקוחות מאוד גבוה בכל פעם שניסיתי לאתר את החברה זמן ההמתנה לא ירד מ-10 דקות, האם זהו שרות הולם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המכשיר שנקנה חדש לחלוטין באותו סכום הזכייה ו פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים, ומתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה. לצערנו המכשיר שרכשה אזל ממלאי חברתנו, שכן מדובר בסוף דגם.
לאור פנייתה של הלקוחה לחברתנו, הצענו מס' חלופות לבחירתה :
1. ביטול העסקה והשבת כספה.
2. קבלת מכשיר זהה מעודפים, יחד עם מנוי להשכרת 10 סרטי וידאו/DVD ברשת "בלוקבסטר", בשווי של 200 ש"ח.
תגובה:
בימים אלו מיוצר דגם חדש, מודל שנת 2006, אשר יחליף את הדגם שרכשה הלקוחה. אנו נשמח לספק לרשותה דגם זה, עם הגיעו ארצה, ללא כל תוספת תשלום. כמו כן, אנו נשמח לספק לרשותה מכשיר טלווזיה חלופי בגודל "21, וזאת עד להגעת המוצר למלאי חברתנו. במידה והצעה זו רלוונטית עבורה, נבקשה ליצור קשר עם אודליה כהן, מנהלת התחום מטעמנו, בטלפון : 727-700-700-1. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה