טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים, ומתנצלים על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה. לצערנו המכשיר שרכשה אזל ממלאי חברתנו, שכן מדובר בסוף דגם.
לאור פנייתה של הלקוחה לחברתנו, הצענו מס' חלופות לבחירתה :
1. ביטול העסקה והשבת כספה.
2. קבלת מכשיר זהה מעודפים, יחד עם מנוי להשכרת 10 סרטי וידאו/DVD ברשת "בלוקבסטר", בשווי של 200 ש"ח. |
תגובה: |
בימים אלו מיוצר דגם חדש, מודל שנת 2006, אשר יחליף את הדגם שרכשה הלקוחה. אנו נשמח לספק לרשותה דגם זה, עם הגיעו ארצה, ללא כל תוספת תשלום. כמו כן, אנו נשמח לספק לרשותה מכשיר טלווזיה חלופי בגודל "21, וזאת עד להגעת המוצר למלאי חברתנו. במידה והצעה זו רלוונטית עבורה, נבקשה ליצור קשר עם אודליה כהן, מנהלת התחום מטעמנו, בטלפון : 727-700-700-1. |
פתרון: |
|
|