פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למקרר מתוצרת הרייר נושא התלונה:
עזרא יוסף שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מיד עם קבלת המקרר נתגלה פגם בסגירת הדלת .בתאריך18-08-09 פניתי לשירות ותוך יומיים הגיע טכנאי שפסק שצריך להחליף את סגר הדלת או את הדלת כולה. מאז ועד היום אני נדחה בתשובות שאין את החלק החסר בנתיים המקרר מושבת וניגרם סבל ונזק בלתי יתואר. בכול פעם שבקשתי לדבר עם מנהל נענתי שהוא יחזור אלי תוך 72 שעות דבר שלא קרה.
ההרגשה היא שהיבואן הביא דגם של מקרר ולא הביא חלקי חילוף דבר שנוגד את אמנת השרות של משרד המסחר והתעשיה צריך להזהיר את הלקוחות בפני תופעה זו.
כספי סוג הנזק :
מקרר אחר וחדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
עינב תמיר, מנהלת חווית שם ותפקיד:
יוסף ובת שבע, אנו מתנצלים על אי הנוחות אשר נגרמה לכם בעקבות המקרה אותו אתם מתארים במכתבם. ערך השירות הנו ערך עליון בחברת ניופאן ואנו משקיעים משאבים רבים בחשיבה ובניהול היומיומי על מנת שתרגישו שבחרתם נכון. הפקנו את הלקחים המתאימים בנושא ונשמח להמשיך ולהעניק לכם שירות.
בכבוד רב ובירכת שנה טובה,
עינב תמיר, מנהלת חווית לקוח.
תגובה:
בשיחה עם בת שבע סוכמו מספר דברים והלקוחות מטופלים לשביעות רצונם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה