פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה, עוגמת נפש רבה, בזבוז זמן וכסף! נושא התלונה:
סווירי איציק שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלוויזיה של טושיבה (יבואן: ניופאן) 55 אינץ' דגם: 55ZV635
ההזמנה בוצעה ב5.9.09 ומאז הצטערתי על הרגע שהתקרבתי ליבואן הזה...
נאמר לנו שמכיוון שהטלוויזיה עדיין לא הגיעה לארץ יקח כשבוע עד שבועיים עד שנקבל אותה, הסכמנו להמתין מכיוון שמדובר בהמתנה הגיונית ללא ספק.
לאחר 15 יום (20.9.09) התקשרנו לניופאן כדי לראות מה קורה עם ההזמנה שלנו ונאמר לנו שהם מצטערים אך הטלוויזיה עדיין לא הגיעה לארץ ויתאמו איתנו ברגע שהיא תגיע.
לאחר עוד שבוע (27.9.09) התקשרנו שוב לניופאן שאמרו לנו כי לצערם הטלוויזיה תגיע רק ב15.10.09!!! הם הציעו פיצויים כמו כרטיסים לסינמה סיטי - באמת תודה. קיבלנו שוברים לניופאן אאוטלט.
ב-15.10.09 מאחר ושוב אף אחד לא יצר איתנו קשר, התקשרנו אליהם שוב ועכשיו הם טענו כי הטלוויזיה תגיע רק ב8.11.09!!!!
לאחר שסוף סוף התעצבנתי עליהם ואמרתי שזה לא הגיוני להמתין חודשיים לטלוויזיה הם הציעו לתת לי טלוויזיה חלופית בינתיים. הסכמתי בלית ברירה, אך התניתי את זה בכך שלא יביאו לי טלוויזיה קטנה מדי, מאחר שהסלון שלי גדול ויש סיבה לכך שקניתי 55 אינץ'. אנאל משירות הלקוחות טענה שברור שלא יביאו לי טלוויזיה קטנה והיא תעשה הכל שזה יהיה כמה שיותר קרוב ל55.
הפלא ופלא - גם את הדבר הפשוט הזה הם לא הצליחו לעשות כמו שצריך: עד שסוף סוף חברת השליחויות הגרועה איתם ניופאן עובדים הצליחו לחבר את המניפסט שלהם, הטלוויזיה ואותי , הם הביאו לי טלוויזיה בגודל 42 אינץ' מהדגם הפשוט ביותר של טושיבה. רגע, זה לא הכל...
הטלוויזיה הגיעה בלי מעמד שולחני!!! כלומר קיבלתי טלוויזיה שמונחת לי באמצע הסלון על הרצפה ללא מעמד.
מיד עם קבלת המשלוח התקשרתי ליבואן הגרוע בהסטוריה של ישראל, ניופאן, וביקשתי מעמד וגם התלוננתי על כך שהטלוויזיה החלופית קטנה מדי.
לגבי הגודל - הם טענו שזו החלופית הגדולה ביותר שהם מספקים (ותודה לאנאל ששיקרה לי).
לגבי המעמד - הם אמרו שעד 12 בצהריים למחרת יגיע אלי מעמד שולחני. הסכמתי וביקשתי בעבודה להגיע מאוחר יותר - בסופו של דבר זה עלה לי בחצי יום חופש (עלות של 450 ש"ח).
נחשו מה? הגיעה השעה 14:00 ואף אחד, כרגיל, לא דיבר איתי.
התקשרתי שוב לניופאן תוך כדי נסיעה לעבודה, הם קישרו אותי עם החברה שאמורה לספק את המעמד (למה זה אמור לעניין אותי?) ושם שמעתי את הנציגה טוענת שהבחור שמטפל במעמדים לא נמצא היום ויגיע רק מחר.
כמובן שהתעצבנתי וביקשתי שפשוט ישלחו לי את הסטנד לעבודה בת"א. אמרו בסדר, ישלח אליך עוד שלושה ימים ביום חמישי.
לא היה לי כוח להתווכח כבר... אז הסכמתי בלית ברירה.
ונחשו מה...? גם את זה הם לא עשו... יום חמישי , השעה 15:00 ואני מתקשר שוב לניופאן.
הגאונים מאחורי הקו מקשרים אותי עם החברה הראשונית שהייתה אמורה לספק לי את המעמד בנתניה!!! אמרתי להם שזה לא קשור!! וביקשתי שהמעמד יגיע לת"א.
הנציגה אמרה לי שאי אפשר לספק את המעמד כבר היום מכיוון שמאוחר ויספקו לי אותו ביום ראשון.
התעצבנתי ואמרתי שנמאס לי מהם (איך אפשר שלא???) ושאני רוצה שיעיפו את הטלוויזיה החלופית מהסלון שלי כמה שיותר מהר ושאני רוצה לבטל את העסקה.
כמובן שהם ישר הפנו את זה למנהלת (אנאל) אשר התקשרה אלי רק ביום ראשון כדי להתחנחן.
אמרתי לאנאל שאני לא רוצה מעמד, רק רוצה שיקחו את הטלוויזיה מהסלון שלי. היא אמרה (אחרי התחנחנויות מיותרות וחסרות תכלית) שאין בעיה, אם זה מה שאני רוצה, זה מה שאני אקבל ויצרו איתי קשר עוד היום כדי לקחת את הטלוויזיה.
וכמובן שגם זה לא קרה ... הגיע יום רביעי והתקשרתי שוב לניופאן הפעם כדי ל-צ-ע-ו-ק כי הבנתי שרק ככה הם מבינים משהו (ובאמת שאני אדם רגוע בד"כ).
סוף סוף דיברה איתי מנהלת אחרת (הילה) שלפני הכל התחצפה וטענה שהפיצוי שקיבלנו צריך לחזור אליהם אם אני רוצה לבטל את העסקה... הפיצוי העלוב שהם נתנו אחרי כל עוגמת הנפש הזו - הם רוצים אותו חזרה... שילמתי על טלפונים אליהם הרבה יותר מהפיצוי העלוב הזה, שלא לדבר על איך שהסלון שלי נראה בגללם.
בסופו של דבר, הזיזה עניינים ואמרה שלמחרת יבואו לאסוף את הטלוויזיה בין 10 בבוקר ל3 בצהריים (לא כל כך חוקי - אבל לא היה לי כוח להתווכח יותר).
ב9 בבוקר למחרת מתקשרים אלי (לפחות זה...) להודיע שיהיה עיכוב באיסוף והם יגיעו רק אחרי 5 בערב בשעה לא ידועה.
כמובן שלי היו תכניות אחרות מאחר שאלו לא השעות שתיאמתי איתם ולכן הטלוויזיה החלופית תקועה לי בסלון עד עצם היום הזה...

ניופאן - זה לא מספיק לענות לטלפון מהר ולשחק אותה אדיבים. שירות לקוחות לא נמדד רק בזה, הוא נמדד בש-י-ר-ו-ת שאתם נותנים ללקוחות שלכם ואני כלקוח התאכזבתי בצורה בלתי רגילה מהשירות הזה.
להיות נחמדים ולענות מהר - זה לא שירות... אני מעדיף שתייבשו אותי על הקו 10 דקות פעם אחת ושתפתרו את הבעיה בלי צורך בסיפורים כאלו.

א-ל תתקרבו ליבואן הזה, כי אני מניח שאותו סיפור יקרה כשתצטרכו ממנו שירות או אחריות כשמשהו יתקלקל.
יש מספיק מתחרים בשוק, לא צריך להתפשר.
איציק
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם מעבר לתלושים לניופאן אאוטלט ושיפור השירות ללקוח פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לך, על כן שוחחה עימך מנהלת חווית לקוח באופן אישי והלקחים מהמקרה הופקו אנו מקווים שהפתרון שקיבלת ענה בסיכומו של דבר על צפיותיך, נשמח להעניק לך שירות תגובה:
אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לך, על כן שוחחה עימך מנהלת חווית לקוח באופן אישי והלקחים מהמקרה הופקו אנו מקווים שהפתרון שקיבלת ענה בסיכומו של דבר על צפיותיך, נשמח להעניק לך שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה