פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניופאן תעודת שרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ניופאן תעודת שרות: (טושיבה 42AV635 REGAZA)
זמן הספקה: נכשל . חודשיים הספקה, כחודש מעל ההתחייבות (הוזמן ב-9.9 הגיע 2.11)
איכות המשלוח:נכשל. המשלוח מגיע בפרקי זמן של שבע (7) שעות. למעשה לא ניתנת שום אפשרות בבחירת זמן המשלוח – נאמר לי שהם מגיעים לאזור רק בימי שלישי בשעה 13:00 ואם אני לא יכול עלי לחכות לשבוע הבא באותה שעה - כמובן.

שרות לקוחות: בינוני ומטה. זמן ההמתנה סביר כחמש דקות. ביקשתי שכיוון שהיה איחור משמעותי בהספקה יתחשבו בי בגמישות זמן ההספקה – נאמר שאי אפשר (זה לא הם זה חברת השליחויות – תשובה מבישה לדעתי) ביקשתי לדבר עם מנהל, הבטיחו שיחזור תוך 24 שעות – בפועל לא חזר. הבטיחו לפצות במתקן לתליה – בקשתי להחליף (אין לי בו צורך) הבטיחו שיחזרו – לא חזרו. לסיכום – חוץ מאמפטיה לא ממש עזרו.
לסיכום: שבע שנות אחריות ואיכות השירות היו סיבה לבחור במוצר של ניופאן. כיום אני בספק לגבי איכות השירות שאקבל במקרה תקלה. אמנם קיבלתי לבסוף את המוצר אבל רק אחרי שכבר הוציאו לי את המיץ – חוויה לא מומלצת ראו הוזהרתם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
השתלת תודעת שרות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים.

ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.

תגובה:
בשיחתך עם מנהלת מטעמנו שמחנו להעניק מחווה שירותית שתשלח לביתו, להנאתך ולהנאת בני ביתך.

נשמח להעניק לך שירות ולהיענות לצפיותיך.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה