פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלקי חילוף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אשמח לשתף בסיפור שהיה ועודנו...
1. לפני כחודש התקלקל מדיח הכלים שלי מסוג אריסטון (נרכש מניופאן לפני פחות מ- 5 שנים). הזמנתי טכנאי פרטי ששלח אותי למעבדה של ניופאן כדי להחליף את הממטרה.
כשהגעתי למעבדת ''גלאור'' בהרצליה (המעבדה של ניופאן) קיבלתי יחס מזלזל מאין כמותו שכלל הערות כמו: ''למה להשתגע במקום להחליף מדיח ישן..'' וכו'.
נבדק ונמצא שאין להם ממטרה זהה, ניסו לשכנע אותי לקחת ממטרה חלופית (שמחירה 180 ש''ח לעומת 72 ש''ח המקורית) וכשהתמרמרתי על העדר חלק מקורי שיכנעו אותי שהבעיה אינה בממטרה
ושחבל על הכסף.
2. הבעיה לא נפתרה מעצמה ולכן הזמנתי את הטכנאי הפרטי שנית (קבע שנדרשת החלפת ממטרה) ,הזמנתי טכנאי בשלישית, הפעם מורשה מטעם ''גלאור'' והוא קבע חד משמעית שיש להחליף את
הממטרה+תושבת ימנית של סל הכלים.
3. שוב סרתי למעבדת ''גלאור'' יחד עם הממטרה המקורית + סל הכלים ושם התברר שהממטרה החלופית שברשותם לא מתאימה כלל(!!!) נאמר לי לחזור הביתה, תוך הבטחה שעד השעה 16:00 באותו
היום ישובו אליי עם הצעת מחיר לממטרה ותושבת מקוריות.
4. למחרת התקשרתי אליהם ודרשתי את הצעת המחיר שהובטחה לי. יוסי בן משה, מנהל המעבדה צרח עליי שאני סתם עושה עניין וכי אין תושבת במלאי ולכן כדאי שאקנה מדיח חדש. המשכתי לדבר
בענייניות וביקשתי שיזמין לפחות את הממטרה. הוא אמר שאין טעם להזמין רק את הממטרה וכדאי שאמתין לתשובה בנוגע לתושבת. כששאלתי מופתעת אם זה אומר שיש סיכוי לתושבת הוא חזר בו
ואמר: ''אין תושבת בחברה''.
5. מיואשת ומבולבלת, התקשרתי להתלונן במרכז השרות של ניופאן. טיפלה בי מנהלת תחום שרות בשם שירי אשר ביקשה מס' ימים לבירור עניין החלקים והבטיחה שבכל מקרה יימצא פתרון.
6. כעבור 5 ימים שבה והודיעה בחגיגיות שנמצאו החלקים וסיכמנו שהם יישלח עוד באותו היום ל''גלאור'' הרצליה ושהם יתאמו לי טכנאי (חינם) לשם התקנתם.
7. כעבור 3 ימים התקשרתי ל''גלאור'' שלא ידעו על מה אני מדברת... לקחו פרטים וחזרו אליי כעבור שעה לעדכן שלאחר בירור המקרה עם ניופאן, יש רק ממטרה (שעליהם להזמין) וכלל אין תושבת
בחברה.
8. מיד פניתי לשירי מניופאן (כמובן שלשם כך נדרשו שיחות רבות למוקד ותחנונים שיבקשו ממנה לחזור אליי) שהתפלאה לשמוע את השתלשלות העניינים ואמרה שתשוב אליי לאחר בירור.

טרם שבה....ואני איבדתי את הסבלנות.


לסיכום, חודש של עשרות רבות של שיחות טל' ארוכות ומייגעות, 2 נסיעות מיותרות ל''גלאור'' בהרצליה (אני גרה בת''א וזוהי המעבדה הקרובה ביותר), 3 ביקורי טכנאים והמדיח עדיין מקולקל....

מודה לך מראש על עזרתך!!!!


בברכה,
שרון שמעוני (054-6503702)
טרם נפתרה הבעיה סוג הנזק :
אספקת חלפים כפי שהובטח פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך.
ניופאן שמה לה למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות.
חשוב לי ליידע אותך, שהערותייך הועברו, בנוסף, למנהלת חווית לקוח בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה המלא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה