פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריסת מחשב חדש < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מחשב נייד דרך אתר האינטרנט וואלה שופס .
המחשב סופק בתאריך 27/10/2009 .

במשך כל זמן השימוש במחשב החדש נתקלתי בבעיות כגון : איטיות המחשב , בעת לחיצה על כונן C המחשב היה נתקע והיה צריך לבצע הפעלה מחדש, מסך מרצד וכ' . כמובן שפניתי לניופאן על מנת לדווח על הבעייה ולבקש עזרה וניופאן הפנתה אותי אל DELL על מנת לקבל תמיכה. לצערי הבעיות לא הסתדרו אף על התמיכה הטלפונית שקיבלתי מDELL .
פניתי שוב אל ניופאן בבקשה להחליף את המחשב ואלו סרבו בתוקף בטענה שעברו 14 יום ואין זה באחריותם וגם טענו שאין להם את המחשב כבר במלאי (מה שלא נכון כלל כיוון שמבדיקה פשוטה שביצעתי ניופאן עדיין ממשיכים למכור את אותו הדגם של המחשב באתר וואלה שופס).

המשכתי להשתמש במחשב למרות חוסר הנוחות ועוגמת הנפש , אך ביום חמישי בבוקר (19.11.2009 ) שהגעתי להדליק את המחשב , ההארד דיסק קרס לחלוטין.
(את קריסת ההארד דיסק גיליתי בשיחה עם נציג תמיכה DELL שהריץ איתי יחד בדיקה על המחשב וקיבלנו הודעה בסוף הבדיקה שההארד דיסק קרס ) .
הנציג אמר לי בשיחה שאני אצטרך לקחת את המחשב למעבדה על מנת שיתקנו לי את הבעייה ובזה נסגרה השיחה .
לאחר מחשבה , חוסראונים ולב כבד הגעתי למסקנה שבעצם מדוע מחשב חדש ששילמתי עליו מחיר מלא והתקלקל בתקופת זמן לא סבירה אמור ללכת למעבדה???
התקשרתי לניופאן והם הסבירו לי שזה כבר לא באחריותם ואני צריכה לפנות למעבדה של DELL .
בניופאן טענו שהם לא יכולים להחליף את המחשב כי עברו 14 ימים וכמו כן בשום אופן לא יבוצע החזר כספי.

לאחר מכן התקשרתי ל- DELL ודיברתי עם נציגת שירות שאמרה לי שלא לציטוט אך היא מכירה את הבעייה עם ניופאן ושכנראה הסיבה לקריסה הייתה שהם לא בדקו את המוצר כמו שהם אמורים לעשות ברגע שהמחשב יוצא אליהם מחברת DELL .
בכל אופן גם הנציגה ב- DELL הפנתה אותי למעבדה שנותנת שירות לחברת DELL שנמצאת בהרצליה ונקראת יעל פתרונות ושם בעצם אצטרך לתקן את המחשב , לחכות 10 ימים , ושלא לדבר על כל החומר שהפסדתי ואותו לא ניתן להציל ועל הנזק העיסקי שנגרם לי בכל עשרת הימים ללא מחשב.
לאחר שיחה קצרה עם המעבדה הבנתי שהם לא יצילו לי את כל החומר כי אינם מבצעים כאלו דברים גם בתשלום .

אני מבינה לחלוטין שלאחר 14 יום החברה לא חייבת להחליף לי את המוצר , אך אינני מבינה איך יכול להיות שמוצר ששילמתי עליו מחיר מלא והוא מתקלקל בתוך פחות מחודש ימים צריך ללכת לתיקון במעבדה .
זו לא צרכנות הוגנת ובתור לקוחה אני לא אמורה לשלם על הטעות של ניופאן שבעצם גם מתנערת מאחריות .

יש לציין שכל השיחות שלי עם DELL מתועדות במערכת שלהם וניתן למצוא אזכור מלא לכל ההתקשרויות שלי איתם .
איבוד חומר של עבודה סוג הנזק :
מחשב חדש תקין או החזר כספי מלא . פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
הילה גואטה אחראית מחלק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לך, כתוצאה מהשתלשלות האירועים כפי שמתוארת במכתבך.
ניופאן שמה לה למטרה להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה תוך הבנת צרכי הלקוח ושימת דגש על איכות ומקצוענות.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להתאים את רמת השרות שאנו מעניקים לציפיות לקוחותינו.
תגובה:
בשיחה עם הלקוח סוכם כי המוצר יוחלף על ידנו למוצר חדש , לשביעות רצונה המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה