פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכשיר פגום באיחור רב וחוסר נכונות להחליף אותו בחדש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מאל"מ מכשיר קולט אדים של דלונגי שניו פאן הם היבואנים ונותני השירות עבורו. למרות שהובטח שהמכשיר יגיע תוך שבועיים לקח חודש וחצי לספק אותו.
כשקיבלתי אותו שאלתי באל"מ אם צריך להזמין התקנה ואמרו לי בפירוש שאין צורך בכך, ושהנגר שלי או בעלי יכולים לעשות זאת.
הבאנו את הקולט הביתה, בעלי התקין אותו והוא עבד פעם אחת מצויין. בפעם השנייה שהפעלתי אותו הוא התחיל להשמיע רעשים נוראיים שלא איפשרו להפעיל את המכשיר. הזמנתי טכנאי של ניו פאן. הטכנאי בדק את המכשיר ואמר שלדעתו כיוון שזה מכשיר חדש אני יכולה לבקש החלפה ולא תיקון ושהוא יעביר את הבקשה להחלפה למנהליו.

כעבור מספר ימים חזרו אלי מניו פאן ואמרו שכיוון שאנחנו ביצענו התקנה עצמאית הרי שהם לא מוכנים להחליף את המוצר אלא רק לתקן אותו. מדובר בחוצפה לשמה. הרי אם היו אומרים לי שהתקנה עצמאית פוגמת ברמת האחריות של החברה הייתי מתעקשת להזמין מתקין של החברה. המכשיר היה בביתי רק ימים ספורים לפני שהוא התקלקל ואי אפשר היה להשתמש בו.

כייון שרציתי שיהיה לי מכשיר עובד סוף סוף תיאמתי טכנאי נוסף שיבוא לקחת את המכשיר לתיקון. גם הפעם התעלו על עצמם ניו פאן בשירות הגרוע ואמרו לי שהמכשיר צריך להיות מפורק על ידינו כשהטכנאי יבוא לקחת אותו. זאת אומרת שהשירות של ניו פאן הוא מינימאלי וגרוע ביותר.
הם לא לוקחים אחריות על מוצר פגום שהם מכרו לי אחריות מינימאלית על תיקון המכשיר.

אני רושמת לפני כל מוצר של ניו פאן ולא אקנה מהם יותר לעולם!!!

בזבוז זמן, מוצר חדש פגום, שירות גרוע סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום בחדש במקום הצעות לתקן מוצר שאמור להיות חדש ותקין פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת מחלקת ק שם ותפקיד:
אצלנו בניופאן השירות ללקוח הינו ערך עליון וחלק מדרך חיים.
אנו חפצים שתחווה במפגשי השירות השונים עמנו: מקצועיות, זמינות, גמישות ונכונות כנה ואמיתית להעניק לך אחריות גדולה, כפי שאנו מתחייבים.
מברור שערכנו עולה כי המוצר הותקן שלא באמצעות טכנאי של חברתנו, והתקלה במוצר חלה כתוצאה מאופן ההתקנה.
תגובה:
בסיכום עם הלקוחה, המוצר טופל לשביעות רצונה המלאה, ושמחנו להעניק לה שנת אחריות נוספת למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה