פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תיקונים ושרות לקוחות מאכזב, ואינו נכון לכל הפירסומים, נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביום 25-12-09 ביקר טכנאי מניופאן לבדוק תקלה בפלזמה
הפלזמה תוקנה לפני שנתים ע"י טכנאי ניופאן בבתי כ-3 שעות בתיקון מלבד המסך החלפו כל החלקים האלקטרונים בפנים ממש כך
קיבלתי אחריות על התיקון וביקשתי והבהרתי כי עדיף להחליף היות ותיקון ותקלה זו יכולה לחזור שוב
והכן כך חזרו התקלות של העלמות הסאונד והריצודים במסך לסירוגין
הטכנאי מסר לי כי אני ימתין לשיחה ממחלקת השרות להמשך התהליך
שהתקשרתי נאמר לי שיש לקחת את זה למעבדה לבדיקה של 5 ימים
לאחר תיקון כזה והחלפת כל הרכיבים אניני חושב שיש מקום עוד לתיקון היות והתיקון הראשון למעשה ניכשל מיום תיקונו לפני שנתים
זה ממש לא נכון להגיע למצב זה מדי פעם ע"י תיזכורת לניופאן שהתקלה קימת
יש לפתור זאת בדרכים יותר מקצעויות ורציניות


זילזול של שנתים בשרות סוג הנזק :
החלפה או שדרוג למוצר חדש לאור הזמן שעברוהתקלה במקור קימת פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
המוצר שברשות הלקוח טופל על ידנו לפני למעלה משנתיים, ביום 2/8/07, ובמהלכו הוחלף רכיב במוצר. תגובה:
בעקבות פנייתו של הלקוח לחברתנו מיום 22/12/09, שהתמונה הנצפית במסך קופצת, ביקר בביתו טכנאי מטעמנו, אשר בדק את המוצר, ולא נצפתה כל תקלה.
לכן, הוצע ללקוח כי נאסוף את המוצר לבדיקה מקיפה ויסודית במעבדתנו המרכזית, ומתוקף האחריות שברשותו שחלה עד ליום 8/2/10.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה