פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודאת שירות נמוכה ביותר ויחס משפיל ללקוחות נושא התלונה:
בן צבי  מירי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קניתי מכונת קפה ביתית מבית היוצר של ניופאן. לצערי הרב המכונה הגיעה אלי תקולה. התקשרתי לניופאן ולאחר סבב שיחות ארוך,(מוקדנית, מנהלת, טכנאי, מוקדנית) הוחלט להחליף לי את המכשיר. וראה איזה פלא המכשיר השני הגיע תקול גם הוא. שוב אותו סבב (מוקדנית, מנהלת, טכנאי, מוקדנית ומנהלת של מנהלת ) ורק אחרי שהובטח לי אם תהיה תקלה במכשיר השלישי, אקבל את כספי חזרה מידית ולכן הסכמתי לקבל מכונה שלישית. ולצערי ובעיקר לצערם של ניופאן, גם המכשיר השלישי הגיע תקול. לאחר שיחות רבות וצעקניות במיוחד הוחלט להחזיר לי את כספי. לצערי כבר עברו כמעט 6 חודשים ועדיין לא ראיתי את הזיכוי המיוחל בויזה וזאת למרות ההבטחות של המוקדניות שהם זיכו אותו... חשוב לי לציין כי ניופאן חרטה על דגלה "מצוינות" בשירות ובמוצרים אך מנסיוני, מנהלת הלקוחות גב' דיאנה המכובדת לא טורחת כלל לחזור ללקוחות לפחות לא בזמנים שניופאן בעצמה קבעה. מזלזלת וצועקת על הלקוחות. אני יודעת כעת שאני וכל הסובבים אותי לא יקנו לעולם מוצרים שניופאן נותנת להם את האחריות. חשוב להעביר להנהלה: לא רק סיסמאות אלא עבודה ויצירת תרבות אמיתית של מצויינות מתחילה עם תלונת לקוח. אך לא דיאנה ולא אף אחת מהמוקדניות מבינות זאת וחבל!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לקבל את כספי חזרה - סכום מלא ומידית. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתוארת בפנייתה.
בשיחתנו עם הלקוחה מיום 17/11/09, סוכם עמה כי אנו נאסוף את מכונת הקפה שרכשה לצורך ביטול העסקה, וזיכוייה המלא.
תגובה:
בשיחתנו הנוספת עם הלקוחה מיום 19/1/10 התנצלנו בשנית על השתלשלות האירועים, וציינו בפניה כי הועבר זיכוי לחברת האשראי ביום 6/1/10. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה