פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות שירות לקוחות ניופאן מאחריותם למוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-7/1/10 קבלתי 2 מוצרי חשמל (מכונת כביסה ותנור בישול בנוי, שניהם מתוצרת PILOT) שרכשתי בשופרסל וסופקה לי אחריות של ניופאן עבור כל אחד מהם. יש לציין שאחת הסיבות שתמכו בהחלטתי לרכוש מוצרים אלה הייתה האחריות של ניופאן שצורפה להם. לאחר שתנור הבישול הותקן ע"י טכנאי של ניופאן והופעל לפי ההוראות הוא המשיך להפיץ ריח חריף ודוחה (שמזכיר ריח של אמייל/צבע שרוף). יש לציין שבהוראות ההפעלה רשום שבהפעלה הראשונית יתכן שיהיה ריח אלא שהוא אמור לחלוף לאחר הפעלה ראשונית למשך 3/4 שעה בטמפרטורה מירבית, ציטוט: "יתכן כי בהפעלה הראשונית של התנור תחושו בריח, לפני השימוש הראשון בתנור (ולהרחקת הריח) הפעילו התנור כשהוא ריק למשך 45 דקות בטמפרטורה המקסימאלית..." סוף ציטוט,
התנור הופעל כ 2.5 שעות כשהוא ריק (יותר מפי 3 מהנדרש !!! ) והריח החריף והדוחה לא נעלם (להערכתי הוא אפילו התעצם ! ). כאמור מנהלי מחלקת השירות של ניופאן סרבו לדרישתי לבטל הרכישה בטענה הבלתי רלבנטית שלתנור חדש תמיד יש ריח. הטענה לא רלבנטית לאור מה שהובהר קודם קרי הפעלתו בהתאם להוראות ההפעלה והרבה מעבר לכך לא גרמה להרחקת הריח. יתר על כן, הטכנאי של ניופאן הציע לי ברוב חוצפתו להפעיל התנור כ-4 שעות נוספות בטמפ' מקסימלית (כשהוא ריק) להרחקת הריח, יש לציין שהוא התעלם מכך שהתנור כבר הופעל כנדרש (ואף מעל ומעבר לכך) וגם לא התחייב שאם הריח לא ייפסק הם יסכימו לדרישתי לבטל העיסקה. כתוצאה מכך נגרם לי ביזבוז זמן רב (וכתוצאה מכך נזק כספי) ועוגמת נפש רבה.
הערה: בסופו של דבר מנהלת סניף שופרסל בו רכשתי המכשירים הסכימה לבטל את עיסקת רכישת התנור והגיבה באופן הוגן וראוי להערכה, ובבחינת קרן אור על רקע התנערותם הבוטה והבלתי הוגנת של נציגי ניופאן מאחריותם למוצר.
עוגמת נפש,עלבון,נזק כספי סוג הנזק :
התנצלות של ניופאן על תגובתם הבלתי הוגנת ופיצוי הולם את נסיבות המקרה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כתוצאה מהשתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 24/2/10, העניין טופל לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה