פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחראיות על המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שירות ניופאן בראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2007 רכשתי ברשת שופרסל מכשיר DVD/צורב טושיבה עם "אחריות" של חברת ניופאן. בתעודת אחריות מודגש שתקופת האחריות על DVD – 12 חודשים ועל צורב – 36 חודשים בפברואר 2010- חצי שנה לפני סוף תקופת האחריות על הצורב מכשיר הפסיק לצרוב כלל ואז הבנתי מה שווה "אחריות" של ניופאן. עברו 5 חודשים ובניופאן ממשיחים להתחמק מלתת שירות ומאחריות על המוצר. 21.02.2010 אני מסרתי את המכשיר לתיקון במרכז שירות ניופאן בראשון לציון. למרות שתקופת אחריות על המכשיר עדיין לא הסתיימה דרשו בניופאן לשלם 95 ₪ עבור "הבדיקה" ולאחר מספר שבועות החזירו לי תשובה שמוכנים לתקן את המכשיר אך אני צריך לשלם עבור התיקון 980 ₪ שזה יותר מעלות של המכשיר. אני כמובן לא הסכמתי ולי החזירו את המכשיר ללא תיקון. לאחר שיחות רבות עם מוקדנים ואחראית בשירות לקוחות ראיה שמבטיחים לחזור ולא חוזרים אחרי שליחת פקסים והבטחה שלי לפרסם את המקרה בניופאן הסכימו שהמכשיר באחראית, החזירו לי 95 ₪ ובקשו להבא את המכשיר שוב למרכז שירות. ושוב חזר מהלך משפיל ומתיש ואותה ראיה מעבירה לי מסר ממנהל מותג טושיבה שלא יתקנו לי את המכשיר בטענה מוזרה שהמכשיר לא צורב בגלל תקלה בכרטיס ראשי והכרטיס הוא חלק של DVD ולא חלק של צורב ולכן לא באחריות. נשמה מוזר. איך תקלה ברכיב שלא חלק של צורב גורמת לתקלה של צורב? איך בכלל במכשיר DVD צורב ניתן להפריד מה שייך לDVD ומה לצורב (יש לו כרטיס ראשי אחד וכל החלקים משותפים)? בקיצור זה ניסיון להתנער מאחריות על המוצר. ושוב שליחת אינספור פקסים שלא מתקבלים או הולכים לאיבוד, שיחות עם מוקדנים ואחראית בשירות לקוחות ראיה שמבטיחים לחזור ולא חוזרים. בסוף חזרה אלי אותה ראיה ומסרה החלטה סופית של מנהל מותג טושיבה – לא לתקן לי את המכשיר אלא להחזיר לי חצי מעלות של הDVD בטענה לא רלבנטית שהתיקון יקר ונהניתי מה DVD יותר משנתיים ולכן לא מגיע לי החזר מלא. וההחזר הוא בשובר לרכישת מוצרי ניופאן ואני לו יכול לנצל אותו לרכישה DVD צורב אחר כי ניופאן לא מוכרים יותר מכשירים כאלה.
זה תאור קצר של הסיפור שנמשך כבר 5 חודשים.
כתוצאה מכך נגרם לי ביזבוז זמן וכתוצאה נזק כספי ועוגמת נפש רבה.
אני אמשיך לפרסם את המקרה כי חשוב לי להביא לצרכנים את המידע שמאחורי הסיסמאות של ניופאן אין רצון באמת לתת שירות הוגן וטוב ללקוח ובכל רכישה צריך לבדוק טוב טוב מי נותן אחריות למוצר.

אדוארד


נזק כספי ועוגמת נפש רבה סוג הנזק :
תיקון מכשיר, התנצלות של מנהל מוצר טושיבה ניופאן ופיצוי הולם את נסיבות המקרה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, סוכם עמו כי לפנים משורת הדין, אנו נבטל את העסקה ונשיב לו את מלוא כספו. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, סוכם עמו כי לפנים משורת הדין, אנו נבטל את העסקה ונשיב לו את מלוא כספו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה