פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ועוגמת הנפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
"ניופאן"
שמות גדולים. אחריות על הפנים!

בתאריך 10.11.09 רכשתי טלוויזיה מסוג PILOT LCD PIL3700CH של חברת ניופאן ברשת שופרסל דיל.
ב-23.06.10 הטלוויזיה הפסיקה להציג את התמונה ללא כל סיבה נראית לעין.
ב-24.06.10 דיווחתי על התקלה לחברה.
ב-25.06.10 הגיע לביתי טכנאי אשר לקח את הטלוויזיה לתיקון.
לאחר שבוע התחלתי לטלפן לחברת ניופאן ולברר מה נעשה עם הטלוויזיה שלי. מעיין (האחראית) אמרה לי שהשתבש הכרטיס וכעת מחכים שיגיע כרטיס חדש מחו"ל. המשכתי להתקשר כדי לברר מה קורה. מעיין הודיעה לי כי התיקון אמור להתבצע בתוך 10 ימי עבודה. כאשר אמרתי כי על פי המידע המופיע בתנאי האחריות לטלוויזיה, חברת ניופאן מתחייבת לבצע תיקונים בתוך שבוע מיום הקריאה בחלקים חדשים ומקוריים, נאמר לי פתאום כי הטלוויזיה שלי תוקנה ותוחזר לביתי ביום שלישי, ה-06.07.10. כששאלתי מהיכן הכרטיס החדש, מעיין אמרה כי האשמה לא היתה כרטיס, אלא שהשתבש פאנל הטלוויזיה (!?).
לא ביום שלישי,ה-06.07.10, לא ביום רביעי, ה-07.07.10, לא הביאו את הטלוויזיה.
ביום חמישי, ה -08.07.10, בשעה 14:30 הוחזרה הטלוויזיה, אולם לא היה אפשר להתקין ולחבר אותה, מכיוון שהמעמד נשאר במעבדה בחיפה. הטכנאי הציע לי להניח את הטלוויזיה, וביום ראשון, ה-11.07.10 להביא מעמד. סירבתי ושוב טלפנתי לניופאן. אחרי שיחה של שעה כמעט עם נציג שירות הלקוחות, הובטח לי כי בתוך 24 שעות ייצרו איתי קשר מהנהלת ניופאן, כי מעיין לא יכולה לפתור את הבעיה. אף אחד לא התקשר!!!
לאחר מכן, מעיין הציעה לי שובר לארוחת בוקר כפיצוי על עוגמת הנפש, דבר שבעיניי נראה כלעג ללקוח.
מאז, למשך כמעט כל התקופה של גביע העולם בכדורגל (מונדיאל) נשארתי ללא טלוויזיה, בזבזתי הרבה זמן וכסף על שיחות הטלפון עם ניופאן, כאשר המידע שנמסר לי אודות מהות התקלה משתנה בכל פעם.
אי לכך אין לי טיפת אמון בניופאן ובשרותים שהיא מספקת, ואני מטיל ספק באיכות התיקון שהתבצע במכשיר.
לאור האמור לעיל, אני מבקש להשיב לי את מלוא הכסף ששולם עבור הטלוויזיה או להחליף את המכשיר בחדש.

בכבוד רב
איגור טרכטנברג
www.ynet.co.ilהעתק:
www.nrg.co.il
www.israeltoday.co.il
כסף סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת מלוא הכסף ששולם עבור המכשיר הלא תקין פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
פנייתו סייעה לנו להמשיך ולהשתפר, והפקנו לקחים מהמקרה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 12/7/10, העניין טופל לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה