פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-עמידה בתנאי הביטוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חיפה או ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2008 רכשתי שלויזיה טושיבה 42" (AV500).
ביוני 2009 לאחר שתמה שנת האחריות פנו אלי מניופאן לחדש ביטוח לשלוש שנים בסכום של כמעט 2,000 ש"ח שנפרס למשך 24 חודשים.
הובטחתי על ידי הנציגה שמכרה לי את הביטח בטלפון (וזה כתוב באחריות שקיבלתי) שכאשר הטלויזיה תתקלקל אזי במידה ולא יצליחו לתקן אותה בביתי ויצטרכו לקחת אותה למעבדה אז הטכנאי ישאיר לי טלויזיה חלופית באותו גודל (דהיינו 42") ... למרות שאמרתי לנציגה שמניסיון עם א.ר אלקטרוניקה (נציגת ניופאן באזור חיפה) זה לא עובד ... היא הבטיחה שבמידה ותיהייה תקלה אקבל חלופית עד שתוחזר לי הטלויזיה התקינה.
היום צילצלתי להזמין טכנאי והתברר לי שבגלל החד הוא יכול להגיע יום שני ... כמו כן נמסר לי מ א.ר אלקטרוניקה שבמידה והטלויזיה תילך ללתיקון במעבדה אז אין להם טלויזיה חלופית לתת לי.
צילצלתי לסניף הראשי של ניופן בראשל"צ והוחזר לי טלפון ע"י אודליה שהיא מבטיחה שאקבל חלופית ... אך כחמש דקות לאחר מכן צילצלו אלי מ א.ר אלקטרוניקה ונאמר שלא אקבל חלופית כי אין להם.
חזרתי לאודליה והיא אמרה שאין והפיתרון היחיד הוא לבטל את הטכנאי ולחכות שיהייה טלויזיה חלופית ואז להזמין טכנאי.
אני מזועזע מהתשובה כי הרי בין כה וכה הטלויזיה לא עובדת ... אז אם אין חלופית או מזיזים טכנאי זה אותו הדבר ... דהיינו אין לי טלויזיה.
התשובה של אודליה היא פשוט חוצפה !!!! זה סותר את תנאי הביטוח ... אז למה אני משקיע 2,000 ש"ח ... פשוט הונו אותי בעיסקת הביטוח ואין ביכולתה של ניופאן או בא כוחה א.ר אלקטרוניקה לספק שירות כמתחייב לפי הביטוח שקניתי.
מה גם שיש את היום + מחר חצי יום + יום ראשון להביא לאזור חיפה מניופאן ראשל"צ טלויזיה חלופית עבורי (פיתרון זה נדחה ע"י אודליה בצורה מעליבה).
כספי סוג הנזק :
לספק טלויזיה חליפית באם יהייה צורך או לתקן טלויזיה נוכחית ולזכות אותי על כספי הביטוח ששילמתי עד עכשיו. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
תעודת האחזקה למוצר אינה כוללת אספקת מוצר חלופי. יחד עם זאת, וכחלק מאסטרטגיית השירות של חברתנו, אנו שמחים לספק מוצר חלופי במקרה מסוג זה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונים עם הלקוח, מסר שהתקלה במוצר הסתדרה, ואין צורך בתיאום טכנאי לבדיקת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה