טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית. |
תגובה: |
כעבור כ-3 חודשים נתקבלה לראשונה בחברתנו פנייתו של הלקוח בעניין תקלה במוצר. על כן, נמסר לו שאנו נשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות המורחבת שברשותו, שחלה למשך שנה ותוספת 6 שנות אחריות נוספות מוגבלות בהן תינתן אחריות מלאה למעט תשלום בסך 199 ₪ בגין כל ביקור טכנאי.
|
פתרון: |
|
|