פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כניסת ה AV בטלויזיה חדשה אינה עובדת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ביהוד כתובת:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי טלויזיה CV600 שהיבואנית שלה היא ניופאן מחברת שופרסל. לאחר שלשה חודשים חיברתי את הDVD לטלויזיה ולהפתעתי לא הצלחתי לראות תמונה. טכנאי של ניופאן שהגיע אלי הביתה אמר ש הכרטים AV בטלויזיה אינו תקין כך שיוצא שהטלויזיה שקניתי משופרסל היתה תקולה כבר במעמד הקנייה. החברה מעוניינת לתקן את התקלה אך אני חושב שאני קניתי טלויזיה חדשה ולא סוג ב' ובטח לא מתצוגה כך שחברה רצינית צריכה לקחת אחריות ולהחליף לי את הטלויזיה לחדשה ולא לתקן. החברה נכון לעכשיו מסרבת להחליף לי את הטלויזיה. בזמנו כשבחרתי לקנות את הטלויזיה ברשת השופרסל עשיתי זאת כיוון שחשבתי שמדובר בחברה מבוססת ואחראית שלקוחותיה חשובים היום כתוצאה מהטיפול שלהם שגררו אותי חודש של בירורים שבסופה קיבלתי את אותה תשובה מאכזבת שקיבלתי כבר מחברת ניופאן ביום הראשון. לאור אכזבתי אינני חושב אני אמליץ לחבריי לקנות מוצרי חשמל ברשת הנ"ל ובטח לא מחברת טושיבה אלא אם החברה תיאות לטפל בי כראוי ולהחליף לי את הטלויזיה כי אחרי הכל אני לא אשם שהרשת סיפקה מוצר פגום...
כספי סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
כעבור כ-3 חודשים נתקבלה לראשונה בחברתנו פנייתו של הלקוח בעניין תקלה במוצר. על כן, נמסר לו שאנו נשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות המורחבת שברשותו, שחלה למשך שנה ותוספת 6 שנות אחריות נוספות מוגבלות בהן תינתן אחריות מלאה למעט תשלום בסך 199 ₪ בגין כל ביקור טכנאי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה