פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 31/8/10 הגיע אלי איש שירות מחברת אבאל בשם דוד לפתיחת מכונת כביסה וזאת לאחר שהתריד אותי בפאלפון 100 פעם בזמן שהייתי בקופה בסופר, שכן התקשר להגיד לי שיבוא רק בעוד 40 דקות.
בביתי היה עצבני. במקום לתת לי את תעודת האחריות מכר לי חסכם אבן שאותו הרכיב בכוח רב ועצום לתוך ברז הכביסה שלי.
בנוסף טען שזה חייב להמכר אחרת הוא לא מגיע אלי בתקופת האחריות .
ע"י גרם לנזילה, הצפה, ולנזק לברז. עד היום יש לי נזילה משם.
דבורה הפקידה באב-אל אמרה לי באותו יום: סיגרי את הברז". סגרתי אך הנזילה המשיכה. סידרה לי איש שירות ליום א' מ-9.00-13.00. הגיע יורם.
ראה נבהל וברח. טען שלא מתעסק עם זה.
דיברתי עם אבי בטלפון. אמר: " סדרי הברז קודם אז נתקין לך את הצינור של המכונה.
עניתי לו" ש"הברז היה תקין עד שהגעתם ונגעתם".
וכך דיברתי עם שירי, מירי, וכולם ומאיה קבעה לי עוד פעם ליום שלישי.
ואני מתקשרת ליורם לפאלפון ומתחננת שיפסיקו לי את הנזילות כאן.
באותו יום לאחר שדיברתי עם החנות שמכרה לי ואם אושרת מניו-פאן הגיע אלי רק ב- 16.00 איש שירות בשם צביקה , אז כבר לא הייתי ולקח את החסכם אבן והמגן מתח שלהם.
ובחברה אמרו שיזכו אותי ב-550 ש"ח.
וביום ג' צבייה טוענת: ש"אין לי איש שירות להיום" פתאום.
וכך עוד יום הלך לי.
וקבעו לי לאתמול.
הגיע צבי ופיצל את עצמו.
טען שהוא בא בקשר לנזילה ולא למכונה.
אח"כ טען : "בטח זה היה לך לפני". ובכן: לא ולא. הסברתי לו שאצלי הכל תקין ואני אפילו אחרי שיפוץ.
כך שאני רוצה את המצב לקדמותו, כלומר לפני שהגיעו אלי.
וקבעו לי עוד פעם להיום כי הבדין שאני מניחה במיקום של המכונה אינו מגיב ואינו מגיע לבגדים.
הגיע שוב יורם . מהר פתח את המכונה הפעיל מים. בעצבנות ובנמהרות .
צעק עלי: " מה פתאום את שמה נוזל סמיך של כביסה הרי אני סתם שופך מים?
עניתי לו : אני רואה שפתחת לי תוכנית של 40 מעלות ואני רוצה לשים גם בגדים שהכנתי. ענה: "אז אני הולך וזהו. הנה אין לך זרם מים חזק. תטפלי בזרם" . וברח. היה עם עוד מישהו.
ביקשתי שיבדוק את הניקוז ואת המכונה ואולי יש סתימה, אך כל זה לא עזר שכן הוא כבר הסתלק לו מזמן.
אז נשארתי: בלי אפשרות של מרכך. אגב במכונות שלי הקודמות היתה זרימה חזקה מאוד של מים לתוך המכונה.
בנוסף הזרם החלש של המכונה אכן הצליח לרוקן את הנוזל הכביסה הסמיך.
אך לא את הבדין. עבדתי ידנית עם כפית לבי זה.
לגבי הנזילה שהם מתנערים מאחריותם לנזק שגרמו לי.
אני נאלצת להזמין קבלן פרטי שאינני יודעת כמה יבקש.
אך הם יצטרכו לשלם לי על כך. על שיחות הפאלפון שלי במשך כל היום א' ועל הפסד של 3 ימי עבודה.
בנוסף הם אמורים לזכות אותי ב-550 ש"ח שלקחו ממני ולשלוח לי את תעודת האחריות שעליה דיברנו.
תגידו לי כמה פעמים אני צריכה עוד לבקש, לשבת בבית, להתקשר, להפסיד את חיי בשביל רשלנותו של דודו? והתעלמותם של אנשי השירות מהענין.
אני כיום פגועה וביתי פגוע מחברת אבאל.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שיתקנו הנזק שגרמו לי מיידית מבלי לבלבל לי את המוח. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און שם ותפקיד:
אני מתצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתוארת בפנייתה.
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוחה, הופנתה מס' פעמים לטיפול בברז המים (ברז מאד ישן), באמצעות אינסטלטור מטעמה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עמה מהיום, מסרה כי אכן הזמינה אינסטלטור לטיפול בברז, אשר פתר את הבעיה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה