פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

א.ג.נ

הנדון: שירות לקוי



שמי גיל שביט,

בחודש יולי 2010,ביצעתי אצלכם עסקת רכישה בסניף ראשון לציון, שכללה dvd ועוד מגוון
מוצרים.
חלק מהמוצרים לקחתי איתי וחלק נשארו בסניף לצורך הובלה והתקנה שהסברתי שיהיו בתיאום
מכיוון שמדובר בדירה בשיפוצים,שאליה צריכים להגיע הדברים.
לפניי כ 4 ימים נכנסו לדירה, סידרנו את המוצרים ובין היתר להפתעתנו גילנו כי הdvd לא עובד, כלומר
הנגן תקליטורים לא נפתח.
אתמול יצרתי קשר מול המוקד שלכם,הסברתי את המקרה אך לא ידעו לתת לי מענה,
הנושא הועבר לטיפול בכיר .
היום יצרה איתי קשר,מנהלת תחום השירות, בטענה שאני צריך להגיע לסניף למסור את המוצר ושבוע הבא המוצר יישלח למעבדה .
כלומר רק לאחר מכן ייצרו איתי קשר לעדכון מה ניתן לעשות.
בתור לקוח שביצע עסקה גדולה, אני מצפה לקבל את השירות המגיע לי,
אי אפשר להתקל באטימות וחוסר אכפתיות של הנציגים שלכם.
אינני מבין מדוע עליי להגיע לסניף שלכם למסור לכם מוצר שנקנה באריזה חדשה והוא מוצר פגום.
בתור גוף גדול ומכובד אני מצפה שתבינו את הלקוח ותנסו לעזור לו ולא תתנערו מאחראיות.

אי לכך ובהתאם לזאת,אינני מעוניין להגיע אליכם לסניף ולחכות עד שתשלחו את המוצר למעבדה כשהמוצר הוא חדש ונפתח לפני יומיים בדיוק,מוצראשר אני מזכיר התגלה כפגום ולא באשמתי.



לטיפולכם המיידי,
גיל שביט.
7508511-050
8125315-057




העתקים:
מנכ"ל ניופאן- צביקה גיור
אמון הציבור
נציב פניות הציבור
אתר תלונה
עלבון סוג הנזק :
החלפה למוצר חדש! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו כי האחריות למוצר חלה ביום האספקה, וכי נשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות שברשותו.
תגובה:
כמו כן, שמחנו להעניק לו 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה