פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מסוגלים לספק שירות(אחריות) נושא התלונה:
סימונובסקי פבל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שירות גרוע ביותר שקיבלתי ב20 שנה בארץ. יש לי אחריות ל 3 שנים אל מכונת כביסה אינדסית (שילמתי 800 שיח) מכונה הפסיקה לשחות מים. יום שישי אף אחד לא ענה בשירות לקוחות יום ראשון כבאו ביקור טכנאי ל יום שלישי. בא איזה טמבל החליף משעבת מים ואמר להפעיל אותה רק מחר! כמובן תקלה נשארה. למחרת התקשרתי - אמרו שיבוא טכנאי אחר. בא אותו טמבל 3 שעות לפני זמן כאשר רק ילד בן 17 חיה בבית אמר שצינור ניקוז חיה מקופל והלך. הפעלתי מכונה - שוב אותה תקלה. בשירות לקוחות אין אף מנהל לדבר עתו. הזמנתי טכנאי פרטי - תוך חצי שעה מכונה עבדה (גרב נתקעה בצינור) עכשיו אני מנסה לכבל כסף אל אחריות חזרה והם כמובן מסרבים בטענה שנתנו לי אחריות במשך שנתיים (כעשר מכונה עבדה ולא חייתי צריך אותם
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. תגובה:
בשיחתנו עם הלקוחה סוכם כי תקופת האחזקה שנותרה תבוטל, וכי יזוכו עבור תקופה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה