פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שווי האחריות של ניופאן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמה של canon מרשת best-buy לפני כשנה וחצי ב700 ש"ח. זה אינו המחיר המינימלי שמצאתי באינטרנט לדגם הזה אך היות ורציתי לקבל אחריות של שלוש שנים מהיבואן (ניופאן) העדפתי לשלם סכום נוסף בשביל "השקט הנפשי". כעבור שנה, לאחר שימושים לא רבים בכלל במצלמה, לאחר שכמעט ולא יצאה מפתח הבית, המצלמה שבקה חיים. החלפת סוללות לא הועילה. הגשתי את המצלמה לתיקון ללא חשש, הרי שילמתי על אחריות לשלוש שנים ולמה אחריות טובה אם לא למקרים כאלו? כעבור שבועיים קיבלתי שיחה מ"בית הצילום", הגוף האחראי על תיקונים של חברת ניופאן, שבה נציגה אומרת לי שהבעיה היא "קורוזיה משמעותית" במצלמה והאחריות, למרבה ההפתעה, מכסה המון נזקים למצלמה, אך קורוזיה לא. מסופקני אם הקורוזיה הייתה במצלמה ואם הייתה "משמעותית" עד כדי כך כדבריה שתיקון יעלה כמו קניית מצלמה חדשה, אך זאת לא אוכל לדעת. אזכיר שוב שהשימוש במצלמה היה קטן מאוד, אולי 20 פעמים במהלך השנה הזו הדלקתי אותה ובשאר הזמן הייתה תמיד בתוך הנרתיק שלה שבביתי. לאחר טלפונים רבים וויכוחים אינסופיים נאמר לי בצורה יפה שאת 700 השקלים ששילמתי עדיף אם הייתי זורק לפח, לפחות כך לא הייתי צריך לריב עם אף אחד מחברת ניופאן, ושאין כמובן, דבר שאפשר לעשות בנידון. זהו שווי תוספת האחריות בחברת ניופאן. אדע להבא.

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בבדיקת המצלמה במעבדתנו נצפתה חלודה בכל חלקי המצלמה, ולכן נמסר ללקוח שהמוצר אינו ניתן לתיקון.
תגובה:
שמחנו להציע ללקוח לרכוש מצלמה חדשה במחיר אטרקטיבי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה