פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ושקרים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ניופאן, רוז'נסקי 14 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני מארגן קבוצה של אנשים נגד ניפאן
למה? אני ופלוס 20 אנשים בקבוצה קנינו בנפרד ובחניות שונות מכשירים של ניפאן בעיקר HD2
עכשין כשאני מבקש עידכונים למכשיר שהם הבטיחו הם אומרים לי לא!
לא אמרנו דבר כזה ואנחנו לא מחויבים
אז פתחתי את הארגון גם בשביל להזהיר את הלקוחות חדשים שאין לניפאן מילה
רוצים להתצרף
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_168300489866043
התלונה הזו ישנה כבר פניתי אלהם בכל הדרכם האפשריות דרך מייל דרך פיסבוק בטלפון ואני מקבל בדרך כלל את אותה תשובה או אין עדיין עידכון ששונה בזמן האחרון ל אנחנו עובדים על זה אני לא מדבר על יום שבוע או חודש אני מדבר על הרבה זמן
לשאלות מענות חידודים או כל דבר אפשר לפנות לדף למעלה או למייל
מצפה לתשובה מהירה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשחרר את הקובץ עיברית ללקוחות או לעשות עידכון חדש בתוך זמן סביר אני אומר לפני סילבסטר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
חברת ניופאן מעולם לא התחייבה על עדכון תוכנה למכשירי הטלפון הניידים, המשווקים על ידי חברתנו.
מידע זה אף נמסר על ידנו למר יוסי כהן מס' פעמים.
תגובה:
בימים אלו אנו בוחנים היתכנות להטמעת השפה העברית בגרסה 3.14, ועושים את כל המאמצים בכדי לפתור מס' מכשולים טכניים שנתגלו.
במידה ונתגבר על הבעיות הטכניות, נפרסם ללקוחותינו כי קיים עדכון גרסה זמין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה