פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע והתעלמות מוחלטת ומזלזלת בחזות מצח יוצאת דופן נושא התלונה:
לב שדה דני שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוזנסקי 14 ראשל"צ כתובת:
ניופאן קרט ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בני רכש מצלמת Canon ומצאתי בה באג, אשר בו במצב צילום AUTO באוירת חדר שיגרתית המצלמה מתריעה על אי ייציבות הדורשת, על פי ההוראות להעמיד אותה על חצובה.במילים אחרות בתנאים הכי פשוטים בהם כל מצלמה פשוטה מצלמת עם פלאש, מצלמת Canon SX210 שהוא שילם עליה 1700 ש"ח אינה מסתנכרנת על מהירות פלאש של 1/60 אלא, על מהירות 1/8 ולכן האזהרה.המצלמה משוכללת ויש לה את כל מצבי הצילום האפשריים ובכולם למעט AUTO המצב תקין.הפניתי לתיקון בשירות.ראשית הייתה בעיה של קרט בפער שקיים במספר סידורי שעל האחריות מול מספר פיזי על המצלמה מה שעיכב בהרבה את קבלת המצלמה על ידם, למרות שזו טעות אצלם. לאחר בדיקת המצלמה נאמר לי על ידי בית הצילום שנותן שירות עבור קראט, שאכן הממצא נכון אולם לטענתו אין לו מה לעשות עם זה ושהוא הפנה אימייל למרכז Canon וברגע שיקבל תשובה יעבירה אלי ובמקביל שהוא מחזיר המצלמה.פניתי לקרט והפניתי את שתומת לב מעיין, אחראית שירות לקוח למצב הבעייתי שנוצר, בו יש לי מצלמה עם בעייה.מכאן החלה מערכת התעללות של מעיין, בו היא משחקת משחקים, מסרבת להודות שלמצלמה יש בעיה וטוענת המצלמה נבדקה ונימצאה תקינה.דרשתי דיאגנוזה המאשרת או מכחישה את המצאות הבעיה שבגינה מסרתי המצלמה לתיקון אך היא מסרבת להתייחס לבעיה.ביקשתי לקבל תשובה פורמאלית בכתב, אך הדבר היחיד שהעבירה זה , המצלמה ניבדקה ונימצאה תקינה לפי הגדרות יצרן.שלחתי ציטוט מהגדרות יצרן המוכיח להפך, אשר בו נאמר מפורשות שיש להציב את המצלמה על חצובה עם הופעת אזהרה כתומה כפי שמופיע בבאג, אולם, היא פשוט מתעלמת ממני לחלוטין ולא מוכנה לעשות דבר, מלבד להתייחס בצורה של אטימות מוחלטת ואדישות מקוממת.עתה הבן שלי תקוע, כבר בחו"ל עם מצלמה לא תקינה ואני כביכול חסר אונים שוקל להגיש תביעה.
עגמת נפש, סוג הנזק :
החלפת מצלמה בתקינה בכל מקום בעולם שבו יש Canon או לפחות התקנת גירסה ללא באג פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתו הטלפונית של הלקוח מיום 1/12/10 עם גיא בן נון, מנהל השיווק בחברתנו נמסרלו שכשהמצלמה במצב אוטומטי מלא (ירוק או לב) מופעלת תוכנית מובנת הקרויה AUTO SMART. תוכנית זו קובעת באופן אוטומטי ובלתי ניתן לשליטה את תרחיש הצילום, לדוגמא: צילום פורטרט, צילום בתאורה מלאכותית, צילום מאקרו ועוד.
במצב זה מהירות הסגר תשתנה בהתאם לאור הסביבתי, וזאת ללא שום קשר להבזק הפלש, שכן כדי שהרקע של התמונה יושפע מהתאורה הסביבתית בלבד. כלומר, שהסביבה תצולם באור הטבעי (גם אם הוא מלאכותי) של החלל המצולם ולא בתאורה לא טבעית של פלש.
במצב P (במצלמות מסדרת PowerShot) או באייקון המציין מצלמה (בסדרת IXUS) המהירות קבועה, ובמצבים אלו הפלש מופעל.
כמו כן, ניתן הסבר לעניין זה בחוברת הוראות ההפעלה באנגלית ובעברית.
בנוסף, יתכן והלקוח ינסה לצלם מיד מספר תמונות אחת אחרי השנייה ובכל אחת פרמטר חשיפה ישתנה, שכן במצב אוטומטי המצלמה בוחרת בעצמה את נקודת מדידת האור (AIAF- בינה מלאכותית אינטליגנטית הבוחרת אקראית את המיקוד ומדידת האור) ולכן בכל תמונה יתכנו פרמטרים שונים של חשיפה.

תגובה:
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן בדקנו את המצלמה שלו מול מס' מצלמות זהות ומול דגמים אחרים ולא מצאנו כל פגם במוצר. על כן, המלצנו בפניו לצלם במצב P בעת צילום בתאורה מלאכותית ולקבוע שהפלש יבזיק בכל מקרה ברגע שתעבור למצב זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה