פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלויזיה פגומה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' רוז'נסקי 14 א.ת. חדש ראשל"צ 75706 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האינטרנט מספק המכונה "אלקטרו קובי" מסך LED טושיבה 55" דגם 55SV685 בעלות לא מבוטלת של 14000 ₪.
מיד לאחר התקנת הטלויזה ע"י טכנאי, כבר מהיום הראשון התמונה הייתה לא ברורה, לא חלקה והבחנתי בפסים לרוחב המסך. לתומי חשבתי שכך התמונה אמורה להיות משום שעמדתי קרוב מדי או משום שאיכות השידור נמוכה וכדומה.. אך לצערי המצב הדרדר לאחר זמן מה והפסים הפכו בולטים יותר ויותר ואף השחירו..
בתאריך ה 2.11.2010, הגיע לביתנו טכנאי ממרכז השירות ולקח את הטלויזה לתיקון, במעמד זה הודעתי לו ולממונה עליו בשיחה טלפונית כי אין בכוונתי לקבל את הטלויזה הפגומה בחזרה וכי מין הראוי שתוחלף בחדשה היות והינה פגומה מהיום הראשון שהחל השימוש בה.
דרישתי הועברה הלאה, אך לצערי הרב לאחר מספר ימים זכיתי לסרוב ואף הצעה להוסיף 1200 ₪ מעבר ל 14000 ₪ שכבר שולמו בשביל מודל שנמכר במחיר יותר נמוך מהמחיר שבו קניתי את הטלויזיה שלי לפני שלושה חודשים!!
לאחר שסרבתי להצעה שלהם הציעו לי טלויזיה מדגם פשוט יותר 100MHZ במקום 200MHZ שרכשתי ללא תוספת תשלום! וללא זיכוי על ההפרש כמובן..
לאחר שסרבתי להצעה המגוחכת הזו ומאותו היום אני מחקה לתגובה, הטלויזיה שלי אצלהם, ברשותי טלויזיה חלופית קטנה כבר חודש ימים
כספי סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה הפגומה בחדשה תקינה ובדגם זהה לזו שנרכשה ואם אין אז דגם שאינו פחות מזו שנרכשה וללא תוספת כספית! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שתוארו בפנייתה של הלקוחה.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוחה, סוכם לבסוף על שידרוג המוצר, לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה