פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב שחזר תקול מתיקון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב x1700 של אייסר שחזר תקול מתיקון

מחשב חזר מתיקון, ולא ניתן להתקין עליו ווינדוז או לינוקס.

הסבר :
מחשב נשלח לפני חודש עם תקלת חומרה, התברר כי מדובר על תקלה בכרטיס המסך והוחלף.
ב15.11 התחשב התקלקל שוב, ולאחר בדיקה בידי הלקוח התברר כי שינה תקלה raid parity error - תקלה בדיסק קשיח או בלוח אם. המחשב נשלח לתיקון ב16.11 ונכנס למעבדה מספר ימים לאחר מכן.
לאחר שטכנאי בדק את המחשב ויצר קשר עם הלקוח וטען כי הדיסק הקשיח תקין, הלקוח התעקש כי ישנה תקלה - הטכנאי אמר שיחליף לוח אם. הלוח אם הוזמן ובתאריך ה28-29.11 הוחלף במחשב. ב29.11 יצר הטכנאי קשר עם הלקוח בשנית והסביר כי על התקנת מערכת הפעלה ישנו תשלום נוסף של 245 ש"ח. לטכנאי לא היה הסבר מספק מדוע יש על הלקוח לשלם תוספת כדי להתקין מערכת הפעלה, וסוכם שהלקוח יתקין מערכת הפעלה חוקית בעזרת הקוד oem שעל מדבקת המחשב. הטכנאי לא התחייב על כך שהמחשב תקין!

מחשב חזר ללקוח ב1.12 תקול לחלוטין - מסכים כחולים בווינדוז, וkernel faults בלינוקס.

מספר תיקון מעבדה של ניופאן : 1049642
כספי סוג הנזק :
מחשב חדש במקום התקול פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח התנצלנו על השתלשלות האירועים.
כמו כן, נמסר לו שהתקלות שמתוארות על ידו נגרמות בשל העובדה שיש להתקין מחדש את מערכת ההפעלה במחשב. בנוסף, הוסבר לו בשנית שבהתאם לתעודת האחריות שברשותו, האחריות כוללת את החומרה ואינה כוללת את התוכנה.
תגובה:
סוכם כי לפנים משורת הדין, אנו נתקין את מערכת ההפעלה ללא כל תשלום מצדו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה