פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 26.11.2010 רכשנו טלביזית טושיבה LED "40 מחנות ה-OUTLET בראשון לציון. תאמתי הגעת טכנאי ליום חמישי באותו שבוע לשעות 15:00 - 17:00 (4 ימים מראש).
ביום חמישי בשעה 15:00 כשהמתנתי לטכנאי הסתבר לי כי נציג שרות התקשר יום קודם ומסר לבני (שהינו בן 10) על שינוי במועד הגעת הטכנאי.

התקשרתי מיד למוקד השרות. הסברתי כי לא מקובל עלי שישנו מועדים בהודעה חד צדדית לבני, שכאמור הינו בן 10 בלבד, וכי מאחר וכבר המתנתי 4 ימים (עם מוצר לא תקין) אוכל להמתין באותו יום עד שעה 18:30 ולא יותר.

המוקדנית התנצלה, האשימה את חב' סלקום שגרמה לכך שלא עניתי בסלולארי, ציינה בפניה את מגבלת השעות, ואמרה שבהתאם תיידע את הטכנאי.

הטכנאי לא הגיע !!!

מוקדנית נוספת בשרות רשמה את השתלשלות האירועים ואמרה כי תדאג שמנהלת המוקד תתקשר אלי למחרת ב-8:30 בבוקר.

למחרת בבוקר איש לא התקשר, לא לקבוע מועד חדש, לא להתנצל ולא לבדוק מה קרה.

לא ייתכן שמועד הגעת טכנאי שתואם 4 ימים מראש יידחה באופן חד צדדי מבלי להתחשב כלל בלקוח !!!

לא ייתכן שטכנאי לא יגיע למרות המתנה של 3 שעות ומחלקת השרות תטיל אשמה על סלקום ותסתפק בכך.

ולא ייתכן שמחלקת השרות תקבע מועד חדש בשיחה עם ילד בן 10!!!.

שלחתי פקס עם תלונתי לשרות אך לא קיבלתי כל התייחסות.

כלקוחה ותיקה של ניופאן, אני מאוכזבת קשות מהשירות.

תאום מועד ללא המתנה של שעתיים נוספות מה גם שהמכשיר החדש כנראה תקול וצריך להחליפו דבר ישידרוש עוד המתנה ותאום נוסף פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כתוצאה מהשתלשלות האירועים המתוארת בפנייתה.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתה, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
תגובה:
פנייתה של הלקוחה טופלה לשביעות רצונה המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה