פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדיח כלים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 שנים רכשנו מדיח כלים אינטגרלי של חב' דלונגי דגם WMD30 וב- 15/8/10 הסתיים הביטוח של 3 שנים למוצר . ב- 20/9/10 אותרה תקלה במדיח שמקורה בחורים שנוצרו כתוצאה מחלודה בקרקעית המדיח ( אמור להיות עשוי נירוסטה). אנו פנינו לנציגי השירות בניופאן ועל פי טענתם החלודה נגרמה כתוצאה מהמלח שמוסיפים למדיח (עפ"י הוראות התפעול של החברה) ולכן החברה אינה אחראית על תקלות מסוג זה. אולם החברה מוכנה כפיצוי לאפשר לנו רכישת מדיח רגיל (לא אינטגרלי ) במחיר 1600 ש"ח (שמחירו בחנויות הרגילות 1700 ש"ח) .
כספי סוג הנזק :
מאחר ולא יתכן שאורך חיי המוצר יהיה 3 שנים בלבד ובמיוחד ללא הבאת הנושא בפני הלקוח בעת רכישת המוצר אנו מבקשים לתקן את המוצר או לחילופין לפצות בצורה הוגנת פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
מדיח הכלים שברשותו לא נבדק על ידנו, ולכן לא נוכל להתייחס לאבחון שנמסר לו על ידי טכנאי פרטי מטעמו.
תגובה:
לבקשת הלקוח, נמסרה לו הצעת מחיר לרכישת מדיח כלים חדש, במחיר אטרקטיבי, ביחס למחיר השוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה