פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזית LCD "42 מחברת טושיבה נושא התלונה:
גלנטי גיא שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- שנתיים רכשתי טלויזית LCD "42 מחברת טושיבה.
הקנייה נעשתה במחסני אולסייל בהרצליה ושולם מלוא הסכום כ- 7300 ש"ח

חווית הקנייה היתה מהירה וכך גם חווית המוצר, בערך כחצי שנה מזמן הקנייה, הטלויזיה עשתה בעיות:

1. זמן ההדלקה היה ארוך מהצפוי (כ- 30שניות עד דקה עד "שהגברת" הייתה נדלקת)
2. בזמן צפייה התצוגה הייתה נעלמת לכמה שניות אך הקול נשאר ואז התצוגה הייתה מופיעה ושוב פעם נעלמת וכך חוזר חלילה לפחות 5 - 6 פעמים

נותן שירות האחריות הינו ניופאן, לניופאן ישנו ספק (מעבדת תיקונים) בשם א.ר אלקטרוניקה ואכן תוך זמן קצר נקבע לי ביקור טכנאי.
טכנאי בדק את המוצר בביתי והוסיף רכיב (כרטיס שידרוג) שחברת TOSHIBA הגדירה להחלפה.
המוצר עבד תקין למשך כחודש חודשיים ושוב התקלה חזרה.

טכנאי ממעבדת א.ר אלקטרוניקה שוב הגיע, ושוב חולף אותו כרטיסון שידרוג ושוב התקלה חזרה בפרק זמן של כמה חודשים בודדים.

כשפניתי לחברת ניופאן, הוצע לי לשדרג את המוצר לדגם מתקדם יותר והובטח לי "אדוני, בדגם החדש אין את כרטיסון השידרוג, זה דגם משופר ועל כן לא תתקל בבעיות מהסוג שנתקלת בהם בעבר", כך עפ"י נציגת שירות ניופאן. וכמובן, על שידרוג משלמים ושילמתי 300 שקלים חדשים.

אכן שירות מסור מחברת ניופאן, ותוך כמה ימים הגיע שליח עם הדגם המשופר.

אך לצערי, הדגם המשופר, שהבטיחו לי שלא אתקל בבעיות מהסוג הנ"ל, התחיל לעשות בעיות ואפילו חמורות עוד יותר:
1. זמן ההדלקה היה ארוך מהצפוי (כ- 1דקה עד 5דקות)
2. בזמן צפייה התצוגה הייתה נעלמת לכמה שניות אך הקול נשאר ואז התצוגה הייתה מופיעה ושוב פעם נעלמת וכך חוזר חלילה לפחות 5 - 6 פעמים
3. לאחר כ - 3, 4 חודשים של צפייה עם הבעיות המוזכרות בסעיפים 1 ו-2, בזמן ההדלקה היה רק קול ללא תצוגה קבועה לאין סוף


שוב פניתי לניופאן ושוב שלחו טכנאי שיבדוק.
טכנאי מחברת א.ר אלקטרוניקה החליט לבדוק את המוצר במעבדת א.ר ובתמורה סיפק לי טלויזיה חילופית.
בדיקת המעבדה לא העלתה תקלות במוצר להיפך המוצר תקין לחלוטין, זמן הבדיקה היה ארוך מהצפוי (3 שבועות)
לאחר הסברים מצידי ושליחת סרטוני וידאו המתארים את הבעייה, החליט אחראי מעבדה להחליף רכיב, (רכיב LED), והוסיף כי לאור תאור הבעיה שהוצגה לו על ידי, הוא סמוך ובטוח כי הוא פתר את הבעיה אחת ולתמיד.

סוף סוף הגיע הטלויזיה ואכן במשך כ-6 חודשים הכל היה תקין עד לפני שבוע (ללא תצוגה אך עם קול)
ושוב בא נציג מא.ר לוקח את הטלויזיה למעבדה ומשאיר לי טלויזיה חילופית.
לאחר שלושה ימים, נציגה מא.ר מטלפנת אליי וקובעת איתי החזר הטלויזיה ומוסיפה כי רכיב ה-LED שהוחלף בפעם הראשונה נפגם ועל כן הוחלף שוב.

פה זה הפסיק להצחיק אותי!!!
פניתי לניופאן וביקשתי החלפת המוצר מחברת TOSHIBA לחברה אחרת.
מנהלת שירות הלקוחות, (לא אזכיר את שמה), ציינה בפניי כי אין אפשרות חענות לבקשתי.
מה שכן, היא תשמח להעניק לי שנה אחריות על המוצר ובנוסף אם ארצה ובתשלום של 1000 ש"ח אוכל לשדרג את המוצר למוצר טוב עוד יותר (מאותה החברה TOSHIBA)


בזבוז זמן, אכזבה מרה סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
טלוויזיית ה-LCD שסופקה לרשות הלקוח ביום 12/6/09, הנה מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך אנו בניופאן מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי לאחר כ-10 חודשים הוחלפו לראשונה כרטיס אינבטר וחיישן חכם, וכיום לאחר 8 חודשים, הוחלף בשנית חיישן חכם במוצר, ומתוקף האחריות שברשותו.
למען השקט הנפשי, שמחנו להעניק ללקוח שנת אחריות נוספת למוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה