פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה פיילוט 7 ק"ג נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אזור תעשיה אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה פיילוט בשופרסל וזאת לאחר המלצה של עובד מח' החשמל לאחר שנאמר שזה מיועד למשפחה מרובת ילדים. כבר בחודש הראשון היתה תקלה וכך עד היום עברו כ-7 חודשים ובכל חודש בערך יש תקלה אחרת, כרגע חסר חלק בחברה ואנחנו מחכים כבר למעלה משבועיים לתיקון , התקשרתי ושלחתי פקסים גם להנהלת השופרסל וגם לניופאן - בכל פעם מבטיחים לשלוח את החלק ועד היום כלום המזכירה של הטכנאי באילת אמרה לי שאין לחברה בכלל את החלק. לפי מה שקראתי בתקנון לשכת התמ"ת מכונת כביסה צריכה להיות מתוקנת מקסימום לאחר 3 ימים , אנחנו 7 נפשות ומצב כלכלי קשה ביותר ונאלצים להתמודד עם ערימות של כביסה שאין באפשרותינו לקחת אפילו למכבסה,מהחברה הציעו לנו לאחר דין ודברים שיתנו לנו 100 ש"ח לשלוח את הכביסה למכבסה ושנה אחריות נוספת , לא הסכמנו כמובן כי זהו לעג לרש פשוטו כמשמעו - אם המכונה מתקלקלת בקצב של אחת לחודש ובאים לתקנה לאחר כשבועיים אם בכלל , ומה זה 100 ש"ח להררי הכביסה שנערמת אצלנו? לאור כל זאת ביקשנו לקבל מכונת כביסה חדשה בתמורה לזו , אבקש את עזרתכם בנושא
החלפת המכונה לחדשה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 13/12/10 סוכם עמה כי נעניק לה החזר של 100ש"ח החזר עבור שימוש במכבסה, ושנת אחריות נוספת למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה