פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אמורה לקבל טלויזיה שרכשתי במסגרת מבצע טריפל של הוט, יצרתי קשר עם החברה המספקת, במקרה זה "ניופאן" וקיבלתי שרות מחריד, ראשית, נציג השרות בשם אמיר סירב לתת לי שירות מהסיבה שהמנוי רשום על שם בעלי לשעבר, כל הסבריי שאני המשלמת לא עזרו וכשביקשתי שיעלה את הוט על הקו נעניתי בשלילה ובתגובה מזלזלת, ביקשתי מנהלת וענתה לי הגב' מורן שלאחר דין ודברים גם עימה לא הצלחתי להגיע להבנה, חברתי שישבה לידי כל אותה השיחה ביקשה לבדוק מולם מדוע אינם מוכנים לעזור לי ולתת לי את השרות המגיע לי, נענתה גם היא בזיזלול ע"י אמיר ומורן בטענה שזה לא מתפקידם לתת לי את השרות, הגדילה לעשות מורן ולנתק לה הטלפון בפנים.

בושה וחרפה לחברה שטוענת לשרות הטוב ביותר ואני דורשת שמורן תעמוד לדין על ניתוק הטלפון ללקוחה המבקשת שרות.
עלבון סוג הנזק :
טיפול מיידי בנושא מול הוט והתנצלות בכתב בנוסף לדיווח מה נעשה עם המנהלת המזלזלת מורן. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתך, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר. הערותיה הועברו לגורמים הרלוונטיים בחברתנו לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
עם קבלת האישור מחברת הוט בענין עדכון שם המנוי, עדכנו את הלקוחה כי תוכל לבצע את ההזמנה באופן מיידי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה