טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה כפי שמתוארת בפנייתה.
המיקרוגל שברשותה, הנו מוצר איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
|
תגובה: |
המוצר תוקן על ידי המנהל הטכני במעבדתנו בחודש 07/11, ובסיום הטיפול נמצא פועל באופן תקין לחלוטין. |
פתרון: |
|
|