פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מסך לטלויזיה טושיבה 42 אינצ' במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
טירת הכרמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-16.5 מסרתי למעבדת שירות את הטלוייה שלי לתיקון ,התיקון מתבצע במסגרת האחריות . כאשר מסרתי את הטלויזיה לתיקון נאמר לי כי התיקון יארך כשבועיים פניתי למעבדה שם התברר לי כי אין ברשותם מסך המתאים לטלויזיה ועל כך קיבלתי טלויזיה חילופית 32 אינצ'
בנקודה זו אני רוצה לציין את חוסר שביעות רצוני ואכזבתי הקשה מתהליך התיקון ,
מעוד שכיום מתברר לי שגם לא יהיה מסך.
אני רוצה לציין כשקניתי את הטלויזיה ב -10,500 ש"ח המחיר היה מאוד גבוה בהשוואה למוצרים אחרים , ובכל זאת קניתי ואחר ונסיוני לימד אותי שעדיף לקנות במקום שיש לו " אבא ואמא "
אני מצפה מחברת "ניופאן " שתגלה אחריות כלפי לקוחותיה ותמצא את הדרך לפצותי
ולא יתכן שלא יהיו במעבדות החברה חלקים .
אני מחכה כבר כ- חודשיים ועדיין הפתרון לא ניראה באופק .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הטלויזיה מתוקנת עם חלקים מקוריים. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
טלוויזיית ה-LCD שרכש, הנה מוצר איכותי ומוביל.
כידוע , גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.

תגובה:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח, הוצעו לו מס' חלופות לבחירתו, ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה