|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 04 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מתגורר באבני חפץ, קניתי מכונת כביסה והיא עומדת בבית סגורה כבר שבוע וחצי. מאז שקיבלתי את המכונה כל יום אני מתקשר לחברת ניופאן ושואל מה קורה עם הטכנאי, כל פעם אותה תשובה- הוא צריך להתקשר אליך עוד היום. לקחתי את המספר שלו והוא לא עונה. המנהלת של שירות הלקוחות אומרת שהיא לא מצליחה לתפוס אותו. מה שיוצא מכל הסיפור הזה הוא שאני כבר שבוע וחצי תקוע עם מכונה סגורה ועד עכשיו הטכנאי לא יצר שום קשר. פשוט חוצפה שחברת ניופאן ככה מתנהגים ללקוחות שלהם. עדיין לא קיבלתי מענה בנושא משירות הלקוחות, התנהלות מאוד לקויה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
|
תגובה: |
התקנת המוצר בוצעה בבית הלקוחה ביום 14/7/11 לשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|