פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכונת אספרסו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תקלה במכונת אספרסו של חברת קרופס דגם 5240
בתאריך 24.11.2010 רכשתי את מכונת האספרסו הנ"ל וממנה חוויתי הנאה בזמן השימוש.
לאחר מס' חודשים הבחנתי בתקלות במכונה:
1. לא הצלחתי להקציף חלב מכיוון שישנה דליפה של קיטור מאזור המחבר המחבר בין הצינורית לפיית ההקצפה בליווי רעש חזק של הדליפה.
2. בנוסף הספלים אינם מתמלאים באופן שווה – צד ימין מוציא כמות מופחתת של קפה.
בעקבות תקלות אלו פניתי לחנות מכנומיקס מרח' סוקולוב 99 בהרצליה בתאריך 27.04.2011 על מנת לקבל שרות תיקונים כיוון שהם ברשימת נותני השרות, שם מסרו לי ששולחים את המוצר לתיקון בחברה וייצרו איתי קשר.
לאחר כחודש לערך מסרו לי שאני יכול להגיע לאסוף את מכונת הקפה בטענה כי המוצר תוקן.
לאחר שאספתי את המוצר בהגיעי לביתי הבחנתי כי התקלות לשמם שלחתי את המוצר לתיקון עדיין קיימות. דבר זה גרם לי לתסכול כלפי נותני השרות כולם כאחד ולתחושה כי מזלזלים בפנייתי.
פניתי שוב למכנומיקס והסברתי להם את אשר אירע והם מסרו לי להגיע שוב אליהם על מנת לשלוח את המוצר שנית לתיקון. בתאריך 14.06.2011 הגעתי למכנומיקס והפקדתי בידם את מכונת הקפה בליווי מזכר מצורף המפרט את התקלות והם שוב מסרו שישלחו את המוצר לחברה.
לאחר כשלושה שבועות – חודש לערך פנו אליי ממכנומיקס ומסרו לי כי אני יכול לאסוף את המוצר. שוב אספתי את המוצר ומסרו לי שהתקלות תוקנו, אך בהגיעי שוב לביתי בניסיון להשתמש במכונה הבחנתי כי שוב התקלה בפיית ההקצפה קיימת ויש דליפה של הקיטור.
לדעתי המוצר לא תוקן ונבדק כשורה שכן התקלות חוזרות שוב ושוב על עצמן וזאת למרות שליחתו למעבדה מס' פעמים.
לציין כי תהליך התיקון כבר נמשך מס' חודשים ואיני יכול ליהנות מן המוצר אותו רכשתי לא נהניתי מהמוצר כי לא השתמשתי בו למטרה לשמה רכשתי אותו- כל אותה תקופה של תיקונים , בכל אותה תקופה לא סופקה לי מכונה חלופית בעקבות כך ועד היום איני יכול להשתמש במכונה בכדי להכין קפה.
דבר זה גורם לי לעוגמת נפש רבה והרגשה כי פנייתי נותרת ללא טיפול וללא מענה!!!
אבקש לטפל בפנייתי בהקדם ולדאוג להפסיק את הטרטור של תיקון המכונה ולדאוג להחליפה במכונה חדשה ותקינה שמגיעה לי מאחר ושילמתי עליה ממיטב כספי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר במוצר חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
כידוע , גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, שמחנו להעניק לו אביזר נילווה למכונת הקפה, לפתרון פנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה