|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה 63946 |
נושא התלונה: |
יום שני 30 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, לא הצלחתי להוסיף התייחסות למענה לתלונה 63946 (מיום 7/7/2011)באתר ולכן פתחתי חדשה. מבחינתי הבעייה במוצר (מחשב נייד) בעינה.
לא ברור לי כיצד ביום 25/7 השיבה נציגת ניופאן כי הוסבר ללקוח כיצד לבצע הפתרון לבעייה, כאשר ביום 22/7 פניתי לניופאן (גב' שירי שלמה) וכן לחב' טלדור במייל לפיו הנחייה זו שלהם לא עזרה והבעייה בעינה .
מטלדור ביקשו את פרטי הכתובת שלי אך מאז שמסרתי אותה (24/7) לא שמעתי מהם.
למרות תזכורות נוספות הן לטלדור והן לניופאן אין מהם אף תשובה, לא במייל ולא בטלפון.
המחשב אצלי עם אותה הבעייה שלצערי מונעת ממני להשתמש בו !
וזאת כבר חודשיים !! לזאת אינני קורא שרות. אלא זלזול בלקוח !
כעת מבקש את החזרת המחשב וקבלת מלוא כספי בחזרה כולל פיצוי !
או לחלופין החלפה למחשב נייד חדש מקביל אחר מתוצרת אחרת .
בברכה,
סמי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם עמו כי במידה ותימצא תקלת חומרה במוצר, אנו נשקול את בקשתו להחלפת המחשב. |
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם עמו כי במידה ותימצא תקלת חומרה במוצר, אנו נשקול את בקשתו להחלפת המחשב. |
פתרון: |
|
|
|