פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות רצופות בשרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נכבדים,

בתאריך 18.07.11 קניתי מצלמה לפני טיסה לחוייל.
חשבונית מסי 091009000047063

לתדהמתי הרבה גיליתי שעל פני העדשה קיים כתם לבן ועל המסך יש סריטה קטנה.
הפגמים האלה גיליתי ביום הראשון של הקניה באור של היום ליד אנשים שהיו איתי בקבוצה.
כל השמחה מהקניה נאלמה מייד.

בתאריך 29.07.11 ברגע שחזרתי לארץ פניתי לשרות לקוחות ודיברתי עם אחראית הצוות בשם ליטל.
אך היא הסבירה שצריך לפנות לחברת קרט.
אני מצפה לראות את המצלמה במחיר כזה (יותר מאלפיים שייח) בלי פגמים האלה CANON S95
לפי החוק אני יכולה להחזיר את המצלמה תוך שבועיים לחנות.ומוזר ביותר מדוע לפחות לא החליפו אותה במקום.
אך אמרו לשלוח את המצלמה לבדיקה למעבדה.
היתי זקוקה מאוד למצלמה אך שלחתי אותה כדי לפתור את הבעיה כמה שאפשר מהר,שהמצלמה עדיין חדשה.
להפתעתי הלא נעימה הנוספת הוסבר לי שמצלמה חלופית שהבטיחו לי אני יכולה לקבל רק במרכז ברמת גן ושאין שום סניף בחיפה כמו שנאמר לי לפני הקניה
.
מעניין שבזמן הבדיקה לא ראו את הפגמים שאנו רואים מצויין.
והמצלמה נשלחה בחזרה.

חוץ מזה שלא קיבלתי מענה הצפוי עבור המצלמה החדשה בקשר פגמים שלא אמורים להיות אז בנוסף כבר יומיים מטרטרים אותי עם החזרת המצלמה.
כל פעם משנים זמן הגעתם בלי שום הודעה וזה פגע בתוכניות חשובות שהיתי נאלצת לבטל אותן.כבר התעייפתי משיחות ארוכות עם כל הנציגים ומזלזול מתמיד והרשלנות .
אני נמצאת בחוסר עונים מוחלט.
רוצה לציין שגם איסוף המצלמה לבדיקה היה מאוד לא מאורגן.
זה כבר הפך לסבל רב.

מסי בדיקה במעבדכם 105957
מסי משלוח 5772334


ממתינה לתשובתכם,

בתודה מראש,
אירינה מיכיילוביץ
טל: 0544961572

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתוארת בפנייתה.
בבדיקה המצלמה במעבדתנו לא נצפו כל כתמים במסך.
לגבי השריטה - נמסר ללקוחה שהאחריות אינה כוללת פגמים חיצוניים מסוג זה, אשר אינם מובאים לידיעתנו בסמוך לקבלת המוצר.
תגובה:
בבדיקה המצלמה במעבדתנו לא נצפו כל כתמים במסך.
לגבי השריטה - נמסר ללקוחה שהאחריות אינה כוללת פגמים חיצוניים מסוג זה, אשר אינם מובאים לידיעתנו בסמוך לקבלת המוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה