פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיר טיגון חשמלי fz 700 0 מקולקל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רוז'נסקי 14 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 27/6 רכשתי בחנות the cook store בראשון לציון סיר טיגון חשמלי בעלות של 1408 שקל עם אחריות לשנתיים. לתדהמתי גיליתי שלאחר כחודש הסיר התקלקל ולא עבד.
בתאריך 5/8 מסרתי את הסיר לסניף בראשון לציון לתיקון. לתדהמתי לאחר כשבוע התקשרה אלי בחורה בשם קטי שהציגה את עצמה כאחראית קשרי הלקוחות של החברה וטענה בפני שהסיר התקלקל כתוצאה משבר ולכן עלי לשלם מעל 200 ש"ח לערך עבור תיקונו.
חרף טענותי שלא היתה כל חבלה בסיר, שכן השימוש בו נעשה באופן רגיל וסביר בד בבד שהסיר לא נפל ולא נחבל בזמן הקצר אשר היה ברשותי,טענותי נפלו על אוזניים ערלות.
במאמר מוסגר יצוין כי עת שוחחה גב' קטי, נציגת השירות, עם בעלי שיקרה לו ואמרה "אשתך אמרה לי ששברה את המכסה". בעלי השיב ואמר לה שהמכסה לא נשבר והוא רוצה לעלות אותי לשיחת וועידה, ברם גב' קטי התעלמה מהאמירה הקודמת שלה.
יוער כי המכשיר הוחזר אלי לאחר שבועיים מבלי שתוקן מאחר ודרשו תשלום כספי עבור התיקון , מה גם שבאישור התיקון המעבדה של החברה לא היה כל אזכור לשבר.
ראוי לציין כי אם אכן טענת החברה שהסיר היה שבור נכונה, לא מן הנמנע היה לציין זאת כאשר הבאתי את הסיר לתיקון,אך לא כך פני הדברים והסיר כלל לא היה שבור.
אין כל ספק כי עסקינן במוצר פגום, קל וחומר כאשר רכשתי אותו בסכום כלל לא מבוטל כחודש לפני התקלה.
מן הראוי היה שחברה אשר מכבדת את עצמה ואמונה ליתן שירות ללקוחותיה, תיקח אחריות על המוצרים אותם היא משווקת, ולא תטיל את האחריות, כאשר זו במסגרת האחריות, על הצרכן.
אני מצרה על כך כי זו "אמנת השירות" אותה חברת ניופאן מספקת ללקוחותיה, וחבל.
אין צורך להכביר במילים על עוגמת הנפש אותה אני חווה והאכזבה העמוקה מחברה ידועה אשר רכשתי מוצריה בעבר, כאשר כיום, לדאבוני, לא ארכוש מוצרים נוספים שהחברה משווקת, ולא אמליץ למכירי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף של הסיר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
מבדיקת פרטי פנייתה עולה כי המוצר נמסר לחברתנו ביום 5/8/11 בטענה שאינו פועל (כמו כן נמצא שצבע המכשיר, על גבי כל המכשיר, מתקלף)
בבדיקת המוצר במעבדתנו המרכזית, נמצאה תקלה במנוע, אשר ביקשנו להחליף מתוקף האחריות. כמו כן, נצפה שבר במכסה, אשר ניתן לראותו רק עם פירוק המוצר, על ידי טכנאי במעבדתנו.
על כן, נמסרה ללקוחה הצעת מחיר בסך של 225 ש"ח להחלפת המכסה, אשר
תגובה:
על כן, נמסרה ללקוחה הצעת מחיר בסך של 225 ש"ח להחלפת המכסה, אשר נענתה על ידה בשלילה.
חשוב לציין, שהלקוחה ביקשה לא לתקן כלל את המוצר, גם את החלקים אשר ביקשנו להחליף מתוקף האחריות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה