פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מג'ימקס שהוכנס לתיקון תקין ויצא לא תקין נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
אני רכשתי מכשיר מג'ימקס לפני כ-שנתים נאמר שיש לו אחריות 12 שנה
רכשתי אותו ב-700 שקל ברשת באג
לאחר כשנה וחודש כפתור אוטומת לא עובד המכשיר עוב אך וק על כפתור פולסים
הכנסתי אותו לקבל הצעת מחיר לתיקון ולאחר שנאמר לי המחיר ולאחר שיקולים רבים החלטטתי להשאיר אותו עובד רק אל כפתור הפולסים ולא לתקנו בגלל העלות הגבוהה
גם שהכנסתי אותו לתיקון ניבדק המכשיר ונירשם אצלם כי הוא עובד רק אל כפתור פולסים
ושבאתי לקחתו בדקתי במקום והוא לא עובד בכלל
בחוצפתם של שירות ניופאן נימסר כי עלי לשלם עבור תיקון ,איפה הצדק והיושר של שירות הרי נימצא אצלם תיעוד שהמכשיר עבד אני לא אשם בברדק שקיים בשרות אני לא צריך לשלם על המכשיר כלום, למעשה הנני מבקש בחזרה את המוצר כמו שניכנס למעבדה.
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר עובד כמו שהיתקבל בחברת ניופאן פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 20/9/11 סוכם עמו כי שהמוצר יטופל על ידנו, ויפעל בהתאם לאופן בו, לטענתו, מסר אותו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה