פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פגומה וטיפול לקוי של החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2012 רכשתי טלויזיה hier 55 לאחר שלושה חודשים הטלויזיה הפסיקה לעבוד ,פנינו לחברת ניופאן שלחו טכנאי לטפל בבעיה ,אך מכיוון שהטכנאי לא הצליח לטפל בבעיה ,הטלויזיה נלקחה למעבדה לתיקון .לאחר שבוע החזירו את המכשיר בטוענה שהכרטיס לא היה תקין והוחלף ,הטלויזיה חזרה עם תקלה hdmi לא תקין נאמר לנו שאחרי החג יבואו לסדר את התקלה אך לבנתיים, הטלויזיה שוב הפסיקה לעבוד אותה תקלה חזרה על עצמה ,דרשנו טלויזיה חדשה מכיוון שזו פגומה ,אך מחברת ניופאן טענו שיש לנו אחריות תיקונים והם יתקנו לנו שוב,ביום חמישי לקחו את הטלויזיה וכבר בצהריים התקשרו לומר ששוב החליפו כרטיס והכל תקין ,שנקבל את המכשיר כבר ביום ראשון לאחר הרצה של הטלויזיה.היום יום ראשון התקשרנו לברר מה קורה ונאמר לנו שהטלויזיה עדיין לא מוכנה ...דהיינו שוב התקלה חזרה על עצמה .אנחנו מרגישים שעושים מאיתנו צחוק ,טלויזיה חדשה (שלושה חודשים)שמתוכם חודש היא במעבדה ...מעבירים אותנו מאחד לשני כאשר לכל אחד צריך לספר את כל התהליך מחדש ...ניגרם לנו ממש עוגמת נפש ,כל תקופת החגים נישארנו ללא טלויזיה ועדיין ממשיכים למשוך אותנו. במקום להודות בכך שהטלויזיה פגומה ופשוט להחליפה באחרת .....אבקש את עזרתכם בנושא ...תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה בחדשה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 211012 שמחנו לאשר בפניה כי המסך שרכשה יוחלף על ידנו למסך חדש. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 211012 שמחנו לאשר בפניה כי המסך שרכשה יוחלף על ידנו למסך חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה