פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענת קורוזיה במצלמת וידאו בת שנה שמורה מאוד!nd customer. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביאליק 61 רמת גן כתובת:
בית הצילום - מעבדת שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מצלמה מדגם LEFARIA FS20.
בשנה האחרונה המצלמה עמדה לי לעזר רב ועבדה שעות רבות באמינות ומקצועיות.
לפני מספר חודשים התגלתה תקלה טכנית במוצר - המצלמה איננה נדלקת כאשר איננה מחוברת לחשמל. כאשר התגלתה התקלה חיברנו את המצלמה למחשב והעתקנו את החומר השמור עליה למחשב. לאחר מכן ביצעתי בדיקות לתקינותה: החלפתי סוללה, החלפתי כרטיס, צילמתי קטע נוסף וחיברתי שוב למחשב. הבעיה שאני אבחנתי היתה ללא ספק במכסה הכרטיס והסוללה - ככל הנראה הכפתור שצריך לזהות אותו כסגור נשחק או נפגע, תקלה הצריכה להיכלל באחריות המוצר.
לאחר הבדיקה והאבחון שלי ארזנו את המצלמה וצירפנו את השערתנו, ושלחנו אותה עם תעודת האחריות לחברת קרט ישראל לצורך מימוש האחריות על המוצר – תיקון המצלמה.
לאחר כשבוע קיבלנו את תוצאות בדיקת המעבדה, הטוענות שהמוצר נרטב, וכתוצאה מכך נוצרה "קורוזיה" ברכיבי המצלמה, תקלה שאיננה ניתנת לתיקון ואיננה מכוסה באחריות. לא קיבלנו שום התייחסות לבעיות עליהן הצבעתי, אלא טענה פשוטה שהמוצר איננו פועל כתוצאה מקורוזיה.
חשוב לציין שהמוצר לעולם לא הגיע במגע עם מים או רטיבות. החדר בו אני מאחסן את המוצר שמור ללא אוכל ושתיה. כמו כן המצלמה שמורה בתיק מיוחד למצלמות (כולל מגן לחות...), והמצלמה לעולם לא יצאה מתחום הבניין בו היא מאוחסנת! האזור בארץ בו אנו מתגוררים הינו בהר – מקום עם אחוזי לחות נמוכים מאוד. השימוש במצלמה לא נעשה ביד אלא ע"י חצובה כך שאפילו הלחות הנמצאת ביד לא יכלה להשפיע עליה. בנוסף, קיימת מצלמה נוספת מדגם כמעט זהה שעמדה באותם התנאים, שפועלת ללא שום התגלות של קורוזיה!
בהלם התקשרנו למעבדה כדי לשמוע מהם על פירוט התקלה. הטכנאי שדיבר איתי בכלל לא התייחס לבעיה אותה הצגתי, אלא ענה תשובה אחת ברורה: "מדובר במצלמה עם קורוזיה. במצלמה כזאת אנחנו לא נוגעים! במצב כזה אני לא פותח אפילו בורג אחד!". הוא לא היה מוכן להתייחס לכך שהמצלמה עבדה לפני שליחתה לתיקון והפנה אותי לאחראית מטעם חברת קרט בטענה שהוא ממלא אחר ההוראות שלה לא לגעת במצלמות שנמצאה בהם קורוזיה.
בשיחה עם מנהלת השירות ב"קרט ישראל" לא התחדש שום דבר. הוברר לנו שמצלמה עם קורוזיה לא יכולה לחזור לתפקוד, ולכן הם מסרבים לטפל במוצר. גם לאחר שהבררתי את בקשתי לטפל בתקלה עליה אני מצביע, ושכאשר המצלמה נשלחה היא פעלה, לא השתנתה התשובה: "מדובר במצלמה עם קורוזיה. במצלמה כזאת אנחנו לא נוגעים! אלה הנהלים!".
כאמור, הם סרבו להציע הצעת מחיר לתיקון, וכשביקשתי להתחשב ולתת לי מחיר מוזל על מצלמה חדשה קיבלתי הצעה של כ4500 ש"ח, לא הרבה יותר זול ממה שאני יכול למצוא בחנויות בארץ...
היום קיבלתי אותה חזרה וכשניסיתי לבצע את אותן הבדיקות שביצעתי בעבר המצלמה כבר לא הגיבה... המצלמה מתה בתיקון!
מצלמה בשווי כ2000 ש"ח + מספר חודשים בהם המצלמה לא בשימוש סוג הנזק :
תיקון המצלמה או המרתה במצלמה בדגם בעל מאפיינים דומים (עם מיקרופון), ופיצוי על הזמן הרב שעבר ללא יכולת השימוש בה. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
נורית שרוני שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך .

ערך השירות הינו ערך עליון בחברתנו וחשוב לנו לגרום לך להרגיש שבחרת נכון.

פנייתך הועברה למנהלת התחום הרלוונטית, שתשמח ליצור עימך קשר טלפוני
תגובה:
עי מנהלת שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה