פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה של מגהץ במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי חיים כהן תושב מודיעין, לפני כ-8 חודשים רכשתי ב"סלון רמת-גן" מגהץ אדים תוצרת Tefal דגם GV5240 אשר נמצא באחריות של ניופאן (למשך שנתיים).
מזמן קבלת המגהץ והפעלתו ניחן שקיים טיפטוף של מים מתחתית המגהץ בעת הגיהוץ, בעיה זו הוסברה בחוברת ככזו שתיעלם במשך הזמן. בפועל הטיפטופים לא הפסיקו אלא רק היו מופיעים לסרוגים, לתמימותינו חשבנו שזו איכות המוצר והבנתי שבפעם הבאה לא אשקיע במגהץ מתוצרת חברה זו.
לפני כחודש בעת ניסיון הפעלת המגהץ הבחנתי שהכפתור המווסת את האדים "צלל" פנימה לתוך גוף המגהץ. ההשערה שלי הייתה שזה נבע מבורג או תפס שהשתחרר ושלחתי את המגהץ לטיפול במעבדות Electronic Pro בשילת.
לאחר כשבועיים(כנראה בגלל החגים) חזרו אלי מהשירות בטענה שריתמת המים במגהץ שבורה ויש להחליפה בחדשה. הדרישה היית לתשלום של יותר מ300 שקלים!!! ושאין אחריות על שבר.לאחר חוסר הסכמתי לשלם מסיבות שאפרט מייד הפנו אותי לשרות הלקוחות של ניופאן.
משחזרו אלי שירות הלקוחות (בחורה בשם מור-שדרך אגב נתנה שירות מעולה) הוסבר שאין אפשרות לתקן את המוצר ללא תשלום מצידי על ה"שבר" (שביצעתי לכאורה) ויש לשלוח פקס עם חשבונית רכישה למנהלת שרל"ק שלכם.
לאחר יומיים חזרה אלי המנהלת (שחכתי את שמה-סליחה) וביקשה לדעת את פרטי המקרה. משהסברתי לה היא טענה שאכן קיים שבר בריתמת המים ולא ניתן להחליפו ללא תשלום מצדי, אך אני זכאי להנחה ולשלם "רק" 290 ש"ח שזה 50% מעלות המגהץ!! בנוסף היא תיארה בעיה נוספת שהייתה בדוד מים שלא קשורה לשבר ואותה תיקנו במסגרת האחריות, כאן עלה בי החשד שהמגהץ שהגיע אלי לא היה תקין מלחתחילה ולכן כל הבעיות שחווינו איתו. הרי המגהץ אמור להיות כמעט חדש והשימוש בו הוא אחת לשבועיים- שלושה....
הבעיתיות כאן נובעת ממספר סיבות. הראשונה, אם באמת השבר מהמגהץ נבע ממני איך זה שאין סממנים לשבר מבחוץ או אפילו שריטה (המגהץ שמור מאד). השנייה, היא אם הייתה קיימת בעיה נוספת מלבד השבר איך אוכל להיות בטוח שהמגהץ הגיע אלי תקין ולא נפל בהובלה בדרך או השד יודע מה...
אני מבקש מכם, אתם חברה גדולה ולא יאה לכם להתעסק בזוטות כאלו. ומחמת הספק ואין כל הוכחה מוחשית שהשבר נגרם כתוצאה מנפילה באחריותי ולכן הוא נגרם לפני שהגיע אלי.
ביקשתי בנוסף מהנהלת ניופאן שיתייחסו למקרה זה ברצינות וישתדלו לתת מענה הוגן ולא תשלום בגובה 50% מעלות המגהץ. ואף הודעתי מראש שלא אשלם סכום כזה ואעדיף לקנות מגהץ חדש שלא ביבוא ניופאן

לאחר כל זאת חזרו אלי מההנהלה "הבכירה" והציעו פיתרון!!!
לשלם רק 260 ש"ח - כלומר 30 שקל ה נ ח ה
כמובן שסירבתי
כספי סוג הנזק :
סכום ראלי לתיקון עד 100 ש"ח (המגהץ עלה 550 ש"ח) פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניית הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו נמסר שהאחריות למוצר אינה חלה במקרה של שבר, ובפרט לאחר שימוש של כ-8 חודשים.
תגובה:
שמחנו להעניק לו 20 הנחה לתיקון המוצר לסך של 260 ש"ח במקום סך של 326 ש"ח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה