פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה שניה נושא התלונה:
צימרמן אלון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 29/10/12 כתבתי פה תלונה על חברת ניופאן על תקלה שניה של החלק שנקרא אינוורטר כמובן שפניתי לנציגים בכירים בניופאן שכרגיל ניפנפו אותי כאילו אני אוויר
לאחר השיחות האלה החלטתי לצאת לתקן את החלק בחוץ שכמובן עלה לי 350 ש"ח חצי מהמחיר שניופאן חשבו לגזול ממני
גם לאחר שפניתי פה לאתר החברה החזירה לי תשובה שתחזור אלי נציגה בנושא והשאירו פרטים להתקשרות אז איפה השירות
ונאמר לי במקום שלפי מה שהוא רואה החלק הוחלף לפני תקופה ולא נעשתה עבודה טובה בכלל ככה שלא החליפו חלק שגרם לבעיה בשנית
כמובן שניופאן יודעת לקחת כסף מהלקוחות שלה אבל שירות לא יודעת לתת בכלל
כספי סוג הנזק :
לקיחת אחריות והחזרה של הכסף שהוצאתי על התיקון פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח הוצע לו לתאם מועד לבדיקת המסך ע"י טכנאי של חברתנו בתשלום שכן האחריות למוצר תמה לפני כ-3.5 שנים, בכדי לאבחן את התקלה, אך הלקוח סירב לתיאום.
כמו כן, נמסר לו שהאחריות לתיקון חוזר, ככל שמדובר בתיקון חוזר, חלה למשך 3 חודשים בלבד ולא למשך שנתיים.
תגובה:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח הוצע לו לתאם מועד לבדיקת המסך ע"י טכנאי של חברתנו בתשלום שכן האחריות למוצר תמה לפני כ-3.5 שנים, בכדי לאבחן את התקלה, אך הלקוח סירב לתיאום.
כמו כן, נמסר לו שהאחריות לתיקון חוזר, ככל שמדובר בתיקון חוזר, חלה למשך 3 חודשים בלבד ולא למשך שנתיים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה