טלי און, מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח הוצע לו לתאם מועד לבדיקת המסך ע"י טכנאי של חברתנו בתשלום שכן האחריות למוצר תמה לפני כ-3.5 שנים, בכדי לאבחן את התקלה, אך הלקוח סירב לתיאום.
כמו כן, נמסר לו שהאחריות לתיקון חוזר, ככל שמדובר בתיקון חוזר, חלה למשך 3 חודשים בלבד ולא למשך שנתיים. |
תגובה: |
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח הוצע לו לתאם מועד לבדיקת המסך ע"י טכנאי של חברתנו בתשלום שכן האחריות למוצר תמה לפני כ-3.5 שנים, בכדי לאבחן את התקלה, אך הלקוח סירב לתיאום.
כמו כן, נמסר לו שהאחריות לתיקון חוזר, ככל שמדובר בתיקון חוזר, חלה למשך 3 חודשים בלבד ולא למשך שנתיים. |
פתרון: |
|
|