פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת משלוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב הס בהרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי שנה שעברה נקנה מגימיקס למסעדה שברשותי. במהלך חודש נובמבר הוא התקלקל ונשלח למעבדת גלאור ברח. הס בהרצליה. שם ביקשו שנביא את תעודת האחריות מאחר שחשבו שהלך המנוע. לאחר שפקססתי את התעודה ראיתי שעל המכשיר יש אחריות לשנה ועל המנוע ל 11 שנים. המכשיר נשלח ללא ידיעתנו והסכמתו למעבדה במודיעין. קבלתי מהם טלפון שהלך חלק שנקרא ריליי ואין עליו אחריות. נתבקשתי לשלם 520 שח. משהתלוננתי על המחיר הם הורידו אותו ל 480 שח. נראה לי שכשראיתי להם שהמנוע מבוטח הם החליפו את סוג הנזק. בכל אופן סירבתי לשלם ובקשתי את המכשיר חזרה כדי שאתקן אותו במעבדה פרטית. ואז לתדהמתי נתבקשתי לשלם 95 שלח עבור משלוח ממודיעין. אני לא בקשתי שישלחו אותו למודיעין. מצד שני הם לא מחזירים לי אותו. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לקבל אותו חזרה כדי שאתקן אותו במקום אחר

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
המוצר הוחזר למרכז השירות "גל אור הרצליה" ביום 31212, ללא חיוב עבור בדיקת המוצר. תגובה:
המוצר הוחזר למרכז השירות "גל אור הרצליה" ביום 31212, ללא חיוב עבור בדיקת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה