פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצוענות וחוסר מתן מענה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.12 שלחתי תלונה עקב רמת שירות לקוחות גרוע וחסור מקצועי מצד החברה.
ואחר מס' שיחות בקשתי לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות בחברה. מסתבר שגברת מנסה
לתפוס אותי בפלאפון . יש רק בעייה שאיני מקבל שיחות חסומות ולא משנה מאיזה חברה/איגוד.
ואל כך התחילה לתרץ שאין לה אפשרות אחרת לפתרון בעייה זו ואינה מוכנה להתקשר ממספר
מזוהה. נזכרתי שיצרו עימי קשר מחברת ניופאן ממספר 03-9435500 בקשר להיסוף המוצר.
דבר שלא קרה. הגעתי למסקנה שהגברת אינה מנסה לעזור ולאחר ניתוק השיחה המשיכה
להתקשר ממס' חסום. אם טענתי בתלונה הריאשונה שרמת השירות לקוחות של ניופאן אינו מקצועי
ואף גרוע. אז הבעייה מתחילה ממנהלי שירות הלקוחות חוסר מיקצוענות ומתן מענה גרוע מאוד.
לצערי חברת ניופן צריכה לעשות בדק בית ולבדוק מי הגורמים המניעים לכישלון שבו נמצאת ניופאן.
מעולם לא נתקלתי במנהל/ת שירות לקוחות ברמה המקצועית כמו שנתקלתי בחברת ניופאן.
החברה מנסה לעשות הכול בכדי לשווק לצרכן. אך במתן פיתרונות זה לא שאין לה לחברה אלא היא פשוט לו רוצה לפתור את הבעיות.
לאחר שיחה נוספת בקשתי את הממונה על המנהלת ונענתי לשלוח פקס ומענה יתבצע לאחר שבוע
מינימום לפי דברי נציגת השירות.
אני עם החברה לא ישחק הרבה הבדוק את הדברים במישור המשפטי.
הכול סוג הנזק :
החלפת מנהל/ת שירות לקוחות. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בניסיוננו לתאם עם הלקוח ממס' טלפון שאינו חסוי, נמסר על ידו שדאג להעביר את המוצר למעבדה באופן עצמאי. תגובה:
בניסיוננו לתאם עם הלקוח ממס' טלפון שאינו חסוי, נמסר על ידו שדאג להעביר את המוצר למעבדה באופן עצמאי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה