פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות של ניופאן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
אני נאלץ לפנות אליכם לאחר שנתקלתי במצב בלתי נסבל של "חוסר אחריות"- קרי- קניתי בדצמבר 2012 טלוויזיה עם אחריות של ניופאן ל-3 שנים שהתברר שיש בה קלקול, אך נתקל בהתעלמות בוטה של מנהליה מהאחריות עליה הם חתומים!!
ולהלן עיקרי התלונה:

רכשתי טלוויזיה טושיבה 46" דגם 46TL933G מתצוגה עם אחריות ל-3 שנים, בתאריך 28/12/2013.
עקב תקלה בטלוויזיה (היעדר סאונד מה-DVD בכניסת HDMI) הגיע טכנאי מטעם ניופאן פעמיים לביתי אולם אבחן כי התקלה איננה בטלוויזיה כי אם ב-DVD. מאחר ואותו DVD בן חצי השנה עבד היטב כולל סאונד גם בטלוויזיה הקודמת וגם על כל מכשיר אחר, כולל שנאלצתי לקחתו לחברה ממנה רכשתי וגם הם בדקו אותו ומצאו אותו תקין לחלוטין),
מנהל הטכנאים הציע שאשלח את ה-DVD למעבדה שלהם כדי שהם יתקנו את ה"תקלה" כביכול במכשיר שלי. למכשיר ה-DVD שנמסר למעבדה של ניופאן ב-8/2/2013 בוצע "תיקון מכניקה + בדיקה"- אולם הדבר לא שינה כלל את המצב- מכשיר זה המשיך לעבוד היטב כבעבר- חוץ מאשר על הטלוויזיה החדשה המקולקלת!
הודעתי על כך לשרות הלקוחות הן של ניופאן והן של השרות הטכני במספר שיחות טלפון ובהודעת דואר אלקטרוני- אולם לצערי מאז- נתקלתי בהתעלמות מוחלטת ובהיעדר כל תגובה!!
החלפת המכשיר במכשיר חדש תקין!!! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה