פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגהץ טפאל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מתחם רכבת בית יהושע כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פניתי במכתב המצורף אל שירות הלקוחות של חברת ניופאן. תלונתי היא לגבי מגהץ טפאל שרכשתי מחנות של ניופאן. המגהץ שרכשתי אמור היה להיות אמין (מותג טפאל אינו מן הזולים ביותר ולכן חשבתי שאני רוכשת מגהץ איכותי).
לצערי שני מגהצים שרכשתי הפסיקו לעבוד. הראשון הוחלף ע"י החברה, כיון שהיה עוד בשנת השירות. השני – התקלקל אף הוא, חודשים ספורים לאחר תום שנת האחריות. פניתי למרכז תיקונים מוסמך מטעם היבואן ומשנאמר לי ש"אין טעם לתקן את המגהץ" – פניתי לחברה עצמה בתקוה שיבואו לקראתי. החברה סירבה להכיר באחריותה כיון שהמגהץ עבר את תקופת האחריות. בשיחתי עם מנהלת השירות אמרתי לה שאני מוכנה להציג בפניהם את המגהץ על מנת שייווכחו כיצד הוא שמור. לא פגמתי במגהץ בטיפול לקוי, אלא שהוא פשוט הפסיק לחמם. דהיינו: משהו פגום במוצר!
חברת ניופאן עמדה בעקשנות על סירובה להכיר באחריותה.

מרגיז אותי שאנחנו כלקוחות משלמים את מיטב כספנו על מוצרים שאמורים להיות כביכול איכותיים ומקבלים מוצרים לא אמינים ובאיכות ירודה.
מרגיז אותי שחברה רצינית כמו ניופאן יכולה היתה לבוא לקראתי ולפחות לפצות אותי, אם לא במגהץ חדש, אז בהנחה משמעותית. הרי הם היו "יוצאים גדולים" אם זו היתה גישתם השירותית. אבל עסקיהם כנראה טובים מספיק כדי לזלזל בלקוחותיהם ולהמשיך למכור לנו מוצרים באיכות ירודה תחת הילה של מותגים איכותיים.

אני פונה אליכם בתקוה שהתערבות שלכם תואיל.
כספי סוג הנזק :
מוצר חדש או הנחה משמעותית על מוצר חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
המגהץ שרכשה ביום 11710 הוחלף על ידנו ביום 20911 ומתוקף האחריות שברשותה.
כיום, לאחר למעלה משנה וחצי, חלה תקלה במוצר, ולכן נמסר לה שניתן לתקנו בתשלום. כמו כן, נשמח להציע לה לרכוש מוצר חדש במחיר מוזל, ביחס למחיר השוק.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
המגהץ שרכשה ביום 11710 הוחלף על ידנו ביום 20911 ומתוקף האחריות שברשותה.
כיום, לאחר למעלה משנה וחצי, חלה תקלה במוצר, ולכן נמסר לה שניתן לתקנו בתשלום. כמו כן, נשמח להציע לה לרכוש מוצר חדש במחיר מוזל, ביחס למחיר השוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה